Θυμήθηκα τις προάλλες μια μαλακοσειρά στην τελεόραση. Ω ναι. Ήμουνα που λέτε στο καράβι με κάτι φίλους και έπαιζε αυτή τη γελοιότητα και είχαμε κλάσει στα γέλια. Χρόνια πριν. Τους ξαναβρήκα και μου ξανάρθε η φάση. Φλας Μπακ .
Λοιπόν...
"Δούρειος Ίππος" λεγόταν. Ήταν για μια ροκ μπάντα, και προβαλλόταν τα χρόνια που σε κάθε προαύλιο Λυκείου της Θεσσαλονίκης είχε κι από πέντε συγκροτήματα, ενώ τα δύο απ' αυτά είχαν συμβόλαιο με πολυεθνική. Μαύρα χρόνια (και χάλια) για την ελληνική σκηνή. Ευτυχώς μας έβγαλαν από αυτή την κατάντια οι Raining Pleasure δείχνοντας ότι η καλή μουσική στέκει εξίσου καλά σε διαφημίσεις απορρυπαντικών πιάτων και σε reality που συμμετέχουν άτομα με ειδικές ανάγκες (αναγνώρισης. Γνωστά και ως ΑΜΕΑΑΑΑΑΑΡΡΡΡΓΓΚΓΚΓΚΓΚΧΧΧΧΧΧ). Σ' αυτό πρωταγωνιστούσε ένας σωσίας του Κότσιρα και η Ματσούκα η Δήμητρα, η οποία τώρα που το 'χει εντεχνιάσει θα το θυμάται και θα κλαίει. Δεν την αδικώ.
Τι γινόταν τώρα. Αυτή η μπάντα είχε και καλά οργώσει όλη την επαρχία να παίζει τα μαλακοτράγουδά της, με φορτηγό βαμμένο χίππικο παρακαλώ, σε εποχές που κι αυτές οι Τρύπες άιντε να έκαναν καμιά 30αριά λάιβ ανά έτος. Και όχι σε τριάντα διαφορετικές πόλεις... Σαν πολλά να βάζω και πάλι... Τέλος πάντων. Το μελανό σημείο της ιστορίας του συγκροτήματος ήταν ότι ο τραγουδιστής τους, ο μαλλιάς, ο ροκάς, ο μπίχλας, ο μόρτης, ό μάγκας (εντάξει, σταματάω) τα είχε με μία τραγουδιάρα του λαϊκού πενταγράμμου. Σκυλού ρε. Σκάνδαλο! Τι κατάπτωση! Στα πατώματα το indie cred (δεν υπήρχε στο μυαλό - ποιο; - του σεναριογράφου, αλλά ξέρεις εσύ).
Μετά το δικηγόρο με την τσιγγάνα, τον Τούρκο με την ελληνίδα, τον παπά με το ανήλικο... Ωπ! Λάθος. Τη γκόμενα ήθελα να πω, έρχεται ο ρόκερ με την ελαφρολαϊκιά. Ακόμα ένα χτύπημα κάτω απ' τη μέση στην αιώνια ιστορία του αταίριαστου έρωτα που τόσο ωραία έχτισε ο William Shakespeare στο "Ρωμαίος και Ιουλιέτα".
Και δώστου ναρκωτικά ο πληκτράς (πληκτράς, μαλάκαααααα, αχΑΧαχΑχαΧαχαΧΑχΑχαχαχα, δεν παίζει να 'χει υπάρξει πιο μαλακοθέση σε ροκ μπάντα ΕΒΕΡ, ο ΑΧΡΗΣΤΑΣ ο ίδιος) αν θυμάμαι καλά, να τα βλέπει κιόλας η μάνα μου και να μη μ' αφήνει να φοράω γυαλιά ηλίου για να τσεκάρει αν έχω κόκκινα μάτια. Χέστα. Το μυαλό του σεναριογράφου πάλι (καμία σχέση με του John Malkovich): Χμμμμ, πρέπει πάσει θυσία να ρίξω κάποιον στην πρέζα για να φρικάρω τις νοικοκυρές, αλλά ποιον... Τον τραγουδιάρη όχι, ο κιθαρίστας δε μιλάει ποτέ, ο ντράμμερ είναι γέρος... Ρε σεις, που είναι αυτό το ξανθό το μαλακιζμένο με τους καφέδες; Το κρουασάν που μου 'φερε είναι με σοκολάτα, του είχα ζητήσει βουτύρου, γαμώ το σπίτι του! Που είναι λέει; Διαβάζει το ρόλο του; Ποιο ρόλο του; Α ναιαιαιαιαι ρεεεεεε... Πες του ότι θα 'χει κάποιες αλλαγές. Και εγένετο πρεζάκι.
Θα μου πεις τώρα εσύ που διαβάζεις και δεν πιστεύεις τη στύση σου "μα κε Raggedy, τι σχέση έχει αυτό το κείμενο με την υψηλή τέχνη που προάγεται στο ιστολόγιό σας, ευλογημένη να είναι η καυλοφωνάρα σας, συγνώμηπουρώτησασαςπαρακαλώσυγνώμη;". Πρόσεξε να δεις. Επειδή εμένα το μάτι μου κόβει από τέχνη, είδα το αίσχος ως μια αλληγορία. Στην πραγματικότητα όμως, είναι μια πιστή αναπαράσταση της ελληνικής βλακείας, του εμπάργκο στην τέχνη στα χρόνια της γαμημένης της χούντας, και του πως αντικατοπτρίζεται ο ορυμαγδός πληροφορίας με εμετικές ριπές που ακολούθησε στη δεκαετία του '80, και φυσικά στο σήμερα. Πως το αντιλήφθηκε αυτό ο ελληνάρας που τονε χαλάνε τα πακιστάνια. Το ΡΟΚ. Ο σκατίβλαχος με τα τσαρούχια, τη φουστανέλλα (-έλλα, -έλλα, -έλλα)* και τη στρινγκάρα. Τι του είναι οικείο.
Έχουμε και λέμε...
Ροκ = ναρκωτικά, μαλλιούρα, βανάκι βαμμένο μπουρδελέ, συναυλίες με κοινό σκυλάδικου από κάτω, ντράμμερ που έπαιζε στη Γλυκιά Συμμορία, και απόλυτη αποχή από τις γκόμενες που φιγουράρουν στα εξώφυλλα του καταπληκτικού φανζίν Πίστα. Αυτό είναι το σωστό. Το 'χεις; Γράφεις σενάριο. Μαζεύεις κλισέ και ξεκινάς. Γιατί ως γνωστόν, αν γνωρίζεις τα κλισέ ενός scene, γνωρίζεις τα πάντα γύρω απ' αυτό. Ψήθηκα ν' ακούσω Πράσσειν Άλογα.
* Τραγούδα το όπως το "Umbrella" της Rihanna(ς).
Τι γινόταν τώρα. Αυτή η μπάντα είχε και καλά οργώσει όλη την επαρχία να παίζει τα μαλακοτράγουδά της, με φορτηγό βαμμένο χίππικο παρακαλώ, σε εποχές που κι αυτές οι Τρύπες άιντε να έκαναν καμιά 30αριά λάιβ ανά έτος. Και όχι σε τριάντα διαφορετικές πόλεις... Σαν πολλά να βάζω και πάλι... Τέλος πάντων. Το μελανό σημείο της ιστορίας του συγκροτήματος ήταν ότι ο τραγουδιστής τους, ο μαλλιάς, ο ροκάς, ο μπίχλας, ο μόρτης, ό μάγκας (εντάξει, σταματάω) τα είχε με μία τραγουδιάρα του λαϊκού πενταγράμμου. Σκυλού ρε. Σκάνδαλο! Τι κατάπτωση! Στα πατώματα το indie cred (δεν υπήρχε στο μυαλό - ποιο; - του σεναριογράφου, αλλά ξέρεις εσύ).
Μετά το δικηγόρο με την τσιγγάνα, τον Τούρκο με την ελληνίδα, τον παπά με το ανήλικο... Ωπ! Λάθος. Τη γκόμενα ήθελα να πω, έρχεται ο ρόκερ με την ελαφρολαϊκιά. Ακόμα ένα χτύπημα κάτω απ' τη μέση στην αιώνια ιστορία του αταίριαστου έρωτα που τόσο ωραία έχτισε ο William Shakespeare στο "Ρωμαίος και Ιουλιέτα".
Και δώστου ναρκωτικά ο πληκτράς (πληκτράς, μαλάκαααααα, αχΑΧαχΑχαΧαχαΧΑχΑχαχαχα, δεν παίζει να 'χει υπάρξει πιο μαλακοθέση σε ροκ μπάντα ΕΒΕΡ, ο ΑΧΡΗΣΤΑΣ ο ίδιος) αν θυμάμαι καλά, να τα βλέπει κιόλας η μάνα μου και να μη μ' αφήνει να φοράω γυαλιά ηλίου για να τσεκάρει αν έχω κόκκινα μάτια. Χέστα. Το μυαλό του σεναριογράφου πάλι (καμία σχέση με του John Malkovich): Χμμμμ, πρέπει πάσει θυσία να ρίξω κάποιον στην πρέζα για να φρικάρω τις νοικοκυρές, αλλά ποιον... Τον τραγουδιάρη όχι, ο κιθαρίστας δε μιλάει ποτέ, ο ντράμμερ είναι γέρος... Ρε σεις, που είναι αυτό το ξανθό το μαλακιζμένο με τους καφέδες; Το κρουασάν που μου 'φερε είναι με σοκολάτα, του είχα ζητήσει βουτύρου, γαμώ το σπίτι του! Που είναι λέει; Διαβάζει το ρόλο του; Ποιο ρόλο του; Α ναιαιαιαιαι ρεεεεεε... Πες του ότι θα 'χει κάποιες αλλαγές. Και εγένετο πρεζάκι.
Θα μου πεις τώρα εσύ που διαβάζεις και δεν πιστεύεις τη στύση σου "μα κε Raggedy, τι σχέση έχει αυτό το κείμενο με την υψηλή τέχνη που προάγεται στο ιστολόγιό σας, ευλογημένη να είναι η καυλοφωνάρα σας, συγνώμηπουρώτησασαςπαρακαλώσυγνώμη;". Πρόσεξε να δεις. Επειδή εμένα το μάτι μου κόβει από τέχνη, είδα το αίσχος ως μια αλληγορία. Στην πραγματικότητα όμως, είναι μια πιστή αναπαράσταση της ελληνικής βλακείας, του εμπάργκο στην τέχνη στα χρόνια της γαμημένης της χούντας, και του πως αντικατοπτρίζεται ο ορυμαγδός πληροφορίας με εμετικές ριπές που ακολούθησε στη δεκαετία του '80, και φυσικά στο σήμερα. Πως το αντιλήφθηκε αυτό ο ελληνάρας που τονε χαλάνε τα πακιστάνια. Το ΡΟΚ. Ο σκατίβλαχος με τα τσαρούχια, τη φουστανέλλα (-έλλα, -έλλα, -έλλα)* και τη στρινγκάρα. Τι του είναι οικείο.
Έχουμε και λέμε...
Ροκ = ναρκωτικά, μαλλιούρα, βανάκι βαμμένο μπουρδελέ, συναυλίες με κοινό σκυλάδικου από κάτω, ντράμμερ που έπαιζε στη Γλυκιά Συμμορία, και απόλυτη αποχή από τις γκόμενες που φιγουράρουν στα εξώφυλλα του καταπληκτικού φανζίν Πίστα. Αυτό είναι το σωστό. Το 'χεις; Γράφεις σενάριο. Μαζεύεις κλισέ και ξεκινάς. Γιατί ως γνωστόν, αν γνωρίζεις τα κλισέ ενός scene, γνωρίζεις τα πάντα γύρω απ' αυτό. Ψήθηκα ν' ακούσω Πράσσειν Άλογα.
* Τραγούδα το όπως το "Umbrella" της Rihanna(ς).
o αστερίσκος, εναλλακτικά, για τους γαλλόφωνους, μπορεί να τραγουδηθεί στο ρυθμό του Ελαελλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=WgldGHu0WXA&feature=related
...τώρα ξεκίνησε καλά η χρονιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό άρθρο.Είσαι χαρισματικό καθίκι.Τη σειρά δε τη θυμάμαι όμως έχω ακουστά το τίτλο.Η κουλτούρα του Νεοέλληνα.Η μαλακία στο τετράγωνο.Με άλλα λόγια αυτό που λέει κι ο Τζιμάκος..."μ αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος"...αλλά προς θεού...ΡΟΚΑΔΕΣ είμαστε.Ξέρουμε απέξω το επιστροφή στη φύση και όλη τη δισκογραφία Πυξ - Λαξ.Καλά εννοείται και τα παλιά του Ρόκου.Τον έχουμε δει και στα μπουζούκια.Εκεί έχασα το ένα μάτι μου.Μου ρθε το γαρύφαλλο με το κοτσάνι...Δε γαμιέται...περάσαμε καλά με το Μαράκι τη Μαριώ.Καλή κι η ροκ μωρέ.Αρκεί να κουνιέται κανας κώλος.Ξέρω και την ιστορία του Σιδηρόπουλου.Ντραγκζ ντράγκζ ντραγκζ.Κι άμα βάλεις και Μόρισον πάμε στα κρεββάτια μας για νανάκια κατευθείαν μετά.Τώρα τελευταία,δεν ακούω πια 2002τζειαρ.Το χω ρίξει στη ξένη σκηνή.ντίσκο ντίσκο παρτιζάνι.και για χαβαλέ καπάκια χορεύω και Θώδη.Πολύ γέλιο ρε σου λέω...Πάντως το πιο χαρντκορ άκουσμά μου είναι ΤΡΥΠΕΣ.Τρελαίνομαι για ΤΡΥΠΕΣ.Όταν κάνω το ντιτζέι στο πιο χοτ ροκ πλεις της Πόλης κάνω αλλαγή από το βιβλίο των ηρώων του τρόμου στο ... τσιφτετέλι από ΤΡΥΠΕΣ.Γαμώ τις ροκές.Κάνω και φιγούρες πίσω απ τη κονσόλα για να κάνω εντύπωση στα μουνάκια.Είμαι ροκάς ρε.Έχω και παπάκι με εξάτμιση ζέμπριγκ.Είμαι πολύ ροκ.Ντραγκζ έκανα παλιά!Πολλά ντραγκζ.Αν έχεις ωραία βυζιά θα σου πω τι έπαθα μια νύχτα που ήπια απανωτά τσιγάρα στη σοφίτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι κουλ μωρό μου.Λένε για μένα οι όμορφες κι ο ντουνιάς ΟΛΟΣ.Προχτε αγόρασα και όλη τη συλλογή ροκ ις πάσσιον από το κόμπακτ ντισκ.Να ακούμε ντιπ περπλ στις διακοπές.
Δεν είμαι καλτ.Είμαι ένας μαλάκας ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ που γουστάρω πολύ ξέκολλα σα και τη πάρτυ σου αλλά έχω και υπόβαθρο.ΗΜΟΥΝΑ ροκάς.Όσο πατάει ο ελέφανταζ.Σεξ πίστολς (μόνο το άναρκι ιν γιου κει) ρόλιγκ στόουνς,Μάσκες,Εξόριστοι (άααααανοιξη ξαναααααα) τι να σου προσφέρω ν αλλάκσεις και κάτσε μήπως και γαμήσω είμαι τυπάς γαμωτοχριστουλημουγαμω....
ΥΓ:Αστοδιάολο μαλάκα θα εκραγώ!
Εισαι γαματος! εισαι γαματος εισαι γαματος εισαι για να'σαι τι να λεμε τωρα και το κομεντ σου θα το κανω ποστερ στον τοιχο μου διπλα στο Choose Life!
ΔιαγραφήΣε παω
Για να μην αρχίσω να γράφω για τη τηλεόραση τώρα...γιατί ξέφυγα λίγο από το θέμα...(παίζει να ναι το μεγαλύτερο κόμεντ μου έβερ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγρίνιο είναι μόνο ΑΡΕΝΑ και ελληνικό πανκ ρε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι Μάσκες ρε; ΑχΑχΑΑχαΧΑχαΧΑχαΧαχα
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το 'ζβησες ρε; Δεν πρόλαβα να δω το βίντεο!
ΔιαγραφήΩραία http://www.youtube.com/watch?v=tPxsxctLO7c
ΔιαγραφήΠαρακαλώ διαβάστε πρώτα το πρώτο κόμμεντ από κάτω και μετά δείτε το βιντεάκι στο 05:00 λεπτό.
kai meta mas les pws de s aresei o cinemas.Prwta to arthro kai meta ayto http://www.imdb.com/title/tt0082969/
ΑπάντησηΔιαγραφήκλαίω με το κείμενο...κλαίω και με το link του rabbit...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘες να σου ριπάρω το Πράσσειν Άλογα; Το έχω σε σιντί...
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνώ απόλυτα με τον φίλτατο scarry rabbi και συμπληρώνω :
ΑπάντησηΔιαγραφή...αυτό που έμαθα καλά μετά από τα τόσα χρόνια ενασχόλησης με τη μουσική είναι ότι και να λέμε πάντα σε όλα κουμάντο κάνει η γκόμενα...αν η γκόμενα σε θέλει βαρβάτο μέταλλο τότε εσύ θα γίνεις ένας κόναν, αν σε θέλει χίπστερ με μουστάκι τότε εσύ θα το κάνεις ντούγκλα σαν τον καπετανάκη (όπως λέει και το άσμα) χωρίς όμως αυτό να σε κάνει να αποχωριστείς το τι-σερτ των Misfits που τρελαίνεται να σε βλέπει να φοράς και ας μην ξέρει καν ποιος είναι ο Jerry Only…
Τελοσπάντων παπαριές γράφω για να περάσει η ώρα και η αλήθεια είναι πως πέρασε… αυτό όμως που δεν πρόκειται ποτέ ν’ αλλάξει είναι ότι δυστυχώς στην σκατοχώρα που ζούμε μπλέξαμε τα πάντα και δεν έχουμε αφήσει ούτε ένας ίχνος αυθεντικότητας σε τίποτα… είτε αυτό έχει σχέση με τις τέχνες είτε με τον τρόπο ζωής μας…
Long liveλοιπόν το ροκ το αυθεντικό (τρύπιες, σεξ πίστονς, λεντ ζέπελιν, άιρον μέιντεν, ασ/δσ, πικς λακς κτλ...) και οι άξιοι οπαδοί του!...και όσο για εμάς τα φλωράκια (που δεν είμαστε τόσο σκληροί ρόκερς εδώ που τα λέμε ) ας αφήσουμε στην άκρη ακόμα μια φορά την κρυφή επιθυμία-ευχαρίστηση πως η ώρα που ο Steve Albini θα πάρει την εκδίκησή του δεν θα αργήσει!
Υγ: ρε μαν σόρρυ για το άσχετο κόμμεντ…(μάζεψα πολλά από τις γιορτινές μέρες και είδα το κείμενο σου σαν ένα καλό τρόπο ψυχανάλυσης – εκτόνωσης!)
Πήρε φωτιά το Κορδελιό ρε πούστη... Λίγη ώρα έλειψα. Το Raggedy Man είναι επειδή φοράω κουρέλια ρε. Τίποτα άλλο. Και οι άντρες ΔΕΝ κλαίνε, τα 'χουμε πει αυτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήGreen Onion, το ότι είχες τ' αρχίδια να παραδεχτείς κάτι τέτοιο σε ανέβασε ακόμα περισσότερο στην εκτίμησή μου.
Αμα ειχες δει τη Μηχανη του Χρόνου ,οι Πυξ Λαξ το εζησαν (σχεδον ,εκτος από τα Ντραγκς) το σκηνικό της σειράς ...Μετά πάμε στο άλλο ερώτημα ,"τι σκατα είναι ροκ και ροκάς¨" και τέλος και κυριότερο θα έλπιζα σε ένα ανάλογο κείμενο για το νεοχιπστερ και ιντά (και καλά ) που ίσως να είναι η χειρότερη κατάσταση απ αυτές που περιγράφεις πιο πάνω .Η υποκρισία και το δηθεν υπάρχει παντού και είναι χειρότερο όταν δεν είναι τόσο εμφανώς διακριτό .
ΔιαγραφήΥ.Γ. Οι Πρασειν Άλλογα γαμάνε ,σε λαιβ που τους είδα πριν απο κάτι χρόνια στα Τει .(τους έφερε η Π.Α.Σ.Π. ,χεχε) Καμμιά σχέση με τα Σι Ντι τους ..
Υ.Γ. Διζ αιζ χεβ σην
evaversus (bariemai na kanw registering)
Χίπστερζ ρουλ ρε. Το γιατί ενοχλούν τόσο και τόσους δεν έχω καταλάβει. Καλύτερα ήταν τα emo;
ΔιαγραφήΣουρωνει απο αγαπη για τα μπουζουκια τουτο το κειμενο, με σφουγγαριστρα σκαω, μην μου μιλατε. Εχω δουλεια. (αγαπω, λατρευω)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια τραγουδιάρα ψάχνω να φκιάσω κι εγώ τη ζωή μου ρε, γι' αυτό τα γράφω αυτά...
ΔιαγραφήΔεν ξέρω ποιος τα έστρωσε τα άστρα σήμερα, και τι είπε για το ζώδιό σου η Παγιατάκη (αν ζει..), αλλά από το πρωί είμαι στην ίδια φάση. Έχω κατεβάσει πολύ καντιλάκι/χριστούλη/παναγίτσα, για τα ίδια σκατά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν αυτοψυχαναλυθώ κι εγώ (Σ/Κ), θα σου ιμεϊλάρω λινκ να με λυπηθείς..
btw ο κιθαρίστας έκανε ντραγκς. Ο πληκτράς χαλβάδιαζε την αδερφή του τραγουδιάρη στα κρυφά, ενώ της "έκανε ιδιαίτερα". Α, ναι, υπήρχε και ένας μπασίστας που ήταν σάικο, και μια γκόμενα με πλατινέ μαλί που δεν χώνευε το σύμπαν....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, ναι ήταν και ο Σπυριδάκης εκει μέσα.....
To έγραψα για το Σπυριδάκη... Δες προς το τέλος. Εκεί που γράφει "Γλυκιά Συμμορία";
ΔιαγραφήΌσο για την μπάντα, αν εξαιρέσεις την "αγαπούλα" (τον Σπυριδάκη λέμε ντε), όλοι οι άλλοι ήταν τόσο ροκ όσο ο Πλιάτσικας και οι Idols.Θα μπορούσαν να τραγουδάνε τον Γαρύφαλλο παρέα με τον Μπονάτσο και τους Γκοϊν Θρου (κάτι σαν Κόκκινα Χαλια του χιπ χοπ ήτανε δαύτοι). Όχι όμως με τους Πελόμα Μποκιού (στην εκδοχή των Π.Μ. το τραγουδούσε ο Δαπέρης-κάποτε έπαιζε κιθάρα εκεί)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης διαφωνω καθετα με τον ρολο του πληκτρα μεσα στη μπαντα γιατι γενικα (εκτος απο καποιες εξαιρεσεις) γαμανε.Παρε για παραδειγμα τους Savatage που ειναι υπερτατη μπαντα και χωρις τα πληκτρα μηδενιζονται ολοκληροι δισκοι αλλα εστω FUCK SAVATAGE γενικα δεν ειναι τα πληκτρα ρισπεκτα?Ρε, ειναι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα ναι. Και στους Europe, ε; Γαμώ τα πλήκτρα.
ΔιαγραφήΧαχΑχαΧαχΑΧΑΧαχαχα. Αίσχος τα πλήκτρα ρε... Καλά, για τους Savatage δε μιλάω, θ' ανέβω level στην κόλαση...
Διαγραφήαποψεις τηγανιζω?
ΔιαγραφήΔε νομίζω να στραβώνουμε;
ΔιαγραφήΣΤΡΑΒΩΝΩ.ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΜΑΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπαααααααααααααααααααα....
ΔιαγραφήΜη στραβώνεις Ρε Ματζόρε.
Διαγραφή(πότε άλλοτε θα μου κάτσει να κάνω τέτοια αστειάρα;)
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=wedK2AyZZh4
ΑπάντησηΔιαγραφήedw nomizw tinaxtikan t'arxidia mou ap'ti rokia!Teika ton Alfonso ton piasan me preza tosa xronia meta...
xaxaxaxa.. gameis...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘενκςςςςςςςςςςςςςςςςςς......
Διαγραφήποϊντς που αξιζουν στη σειρα...
ΑπάντησηΔιαγραφή-τι βαν της μπαντας (τυφλα να εχει το βαν των Greatful Dead)
-οι φαν του συγκροτηματος, ουτε οι Manowar τοσο πιστους
-η απομιμηση Κοτσιρα-Θανος Αλεξανδρης
-ο keybordιστας geek που εχει παιξει σε σηριαλ απο τα γενοφασκια του σε ολες τις φασεις της ζωης του
-τα live, λιγο πιο εκρηκτικα κι απο DRI
μακραν στο τοπ-5 μουσικων πονηματων του στερεωματος μαζι με "Η γυναικα Μαντονα (Ε. Φιλινη)", "Παμε για τρελες (Πωλινα με συμμετοχη Douglas)", "Ο τραγουδιστης και το κοριτσι του μπαρ(λαϊκο αλλα επος)", "Μπλουτζην και πετσινα μπουφαν(θιγεται το κοινωνικο ζητημα των πανκ και του χασισιου)"
"Ο τραγουδιστής και το κορίτσι του μπαρ" είναι αυτό με το Φλωρινιώτη; Ή καμιά από τις ποντιακές μαλακίες του έχω κατά νου (ο τσοπανων, ο δέσκαλων);
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι. μεγα επος 150', με drugs, μουσικη, ντυσιματα που θα τα ζηλευαν κι οι Futurecop αλλα το ζαφειρη μελλα σε ρολο ντηλερ με παπουτσι pony να σπαει τη δοση με κοπιδι πανω στο σεμεν...δεν μπορω να γραφω πολλα, απλα την εχω δει μαλλον εξι φορες, μαζι με το "Χομπυ μου ο βιασμος" (εχω γραψει και αγγλικους υποτιτλους για αυτη, ανεβασμενη στο Cinemaggedon)τα μεγαλυτερα δημιουργηματα του 80
ΔιαγραφήΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Το ΄χω δει το "χόμπυ"! Ιδίως η σκηνή που είναι μόνος του και ιδρώνει στο τηλέφωνο, μαζί με την ψυχεδέλεια που ακολουθεί δεν έχουν ξαναγίνει στο σινεμά!
Διαγραφήτι σκηνες! τι να πρωτοπιασεις και τι να πρωτοαφησεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορω να μιλαω για ωρες σχετικα με το επος "Χαρης Σταυροπουλος-Βιομηχανος-Συγγραφεας-Κλεπτομανης"