14/11/10

Merchandise - (Strange Songs) In The Dark

Τους ανακάλυψα τελείως τυχαία σε ένα μπλογκ που ποστάρει DIY HxC για κατέβασμα και κόλλησα... Από τότε δεν έχω βρει φωτογραφίες τους, κάτι να χώσω στο review, τίποτα απολύτως... Αφού σκέφτομαι να βάλω το λινκ μπας και τους τσεκάρει κανείς... Χμμμ... Λοιπόν, η εταιρία που τους κυκλοφορεί, η Katorga Works, στο site της, το σπρώχνει τσαμπέ. Στην "χειροπιαστή" μορφή του, βέβαια, είναι βινυλιάκι, επομένως, ξανασκεφτείτε το, indie freaks... Προσωπικά, το έχω βάλει ήδη στη λίστα αγορών... Άραγε το κάνει κανένας ακόμα αυτό; Μάλλον όχι... Κάθομαι στο μεταξύ και φτιάχνω το τοπ 50 της χρονιάς και συνειδητοποιώ ότι δεν έχω πλερώσει για τα περισσότερα από δαύτα... Έχω καιρό μπροστά μου, φαντάζομαι...   
Περίεργο label η Katorga πάντως... Ακόμα και τα τελείως P-U-N-K της, βλέπε Natural Law, έχουν ενδιαφέρον. Τι ενδιαφέρον δηλαδή, γαμάνε άσχημα... Απορώ γιατί δεν την είχα ανακαλύψει τόσο καιρό. Μάλλον επειδή είχα αφήσει το DIY στην άκρη κι ασχολούμουν με το mainstream. Μέγα λάθος, όπως αποδείχτηκε. Βέβαια, δεν μπορείς να κράξεις το underground... Δε θα έχει ούτε Keane, ούτε Coldplay, ούτε καν National για να ξεφτιλίσεις... Θα χάσω τον κόσμο μου ρε. Άσε που δε λέει να βρίζεις κάποιον που δεν ξέρει κανείς.
Τέλος πάντων... Οι Merchandise παίζουν ένα μείγμα Post Punk, Shoegaze, Drag City φάση, κλεμμένη η περιγραφή, αλλά κάτι παρόμοιο θα 'γραφα κι εγώ, έχουν όλα τα σωστά στοιχεία, μπορεί το shoegaze να με απωθεί πλέον, αλλά εδώ δε με χαλάει, δρα περισσότερο σαν "ατμόσφαιρα" κατάσταση, χωρίς να φυλακίζει στα τετριμμένα το όλο...
Δεν ξέρω ρε, γαμάνε με κακία, το πόνημα απαιτεί πολλαπλές ακροάσεις για σου κάτσει, μαλάκα, τι άλλο θες;


Στο μεταξύ, διαβάζω το παραπάνω, μαλάκα, νταξ, αν γίνεται μην αφήσεις το μέτριο κείμενο να σε επηρεάσει... Ο δίσκος γαμάει και είναι μεγάλη μαλακία που τον τσέκαρα σε περίοδο τρελής ανεμπνευσιάς. Δεν μπορώ να ανταποκριθώ ακόμα, πρώτο ρηβιού μετά από τόσο καιρό, θα χρειαστεί υπομονή μέχρι να επανέλθω... Oh well...
    

4 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον Lp, έχει και τα πλήκτρα αυτά το διαφοροποιούν από τον "κλασικό" κιθαριστικό ήχο...Επίσης είναι που από κάποιο σημείο και μετά στα περισσότερα κομμάτια κάτι γίνεται και χάνεται το 'straight'.Μου φέρνει και κάποιες φορές ο ήχος σε Bob Μould-Husker Du κλπ.
    Μ 'αρέσει και η φωνή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι; δλδ εχεις αγορασει καποια απο τα 50; ρε αν δεν περνανε στο lastfm δε μετραει λεμεεεε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε είμαι old school λέμε... Πλερώνω αδρά για αναλογικό ήχο, δεν την πολυμπορώ την τεχνολογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή