12/11/10

Intermission

Έχω καιρό να γράψω ε; Το ξέρω... Ντάξει ρε, μετά τους Swans τι άλλο να πεις; Έχω κανα δυο πράγματα ακόμα, αλλά, ξέρω 'γω, μου έπεσε κάπως βαρύ το προηγούμενο... Κάνω διάλειμμα για τσιγάρο φάση...
Δεν είναι ότι κάθομαι άπραγος τόσο καιρό, ούτε καν, την είδα Πεσσόα και ξεκίνησα να γράφω και στο Cynical Diaries ως Failure Cult... Το όνομα δεν το επινόησα... Μου το 'βγαλε ο chillwave/witchhouse name generator... Έμπνευση όχι μαλακίες... Είπα να εξωτερικεύσω και αλλού τις ψυχώσεις μου. Σα να δούλεψε όλο αυτό... Σέρνεις ένα φορτίο Σίσσυφος φάση, αλλά αυτή τη φορά σα να ξαλαφρώνει κάπως... Μ' αρέσει και περισσότερο σε φάσεις απ' αυτό που κάνω εδώ... Δε μασάω τα λόγια μου, γράφω ό,τι μου καυλώσει κι έτσι... Άσε που το όνομα που τελικά επέλεξα μου φαίνεται πιο εμπνευσμένο...
Ανακάλυψα και το "Wasteland" της Oni Press (και την Oni Press γενικότερα, βασικά, αυτό το "Wet Moon" του Ross Campbell... Γάμησέ τα, είναι σα να περιγράφει με συγκλονιστική ακρίβεια την εφηβεία της γυναίκας των ονείρων μου), μου θύμισε παλιές καλές μέρες του 2000AD, μ' έκανε να αισθάνομαι λίγος, κόλλησα, όπως και το Matthew Woodson, έργο του οποίου είναι η εικόνα στο ποστ, μια φίλη τα φταίει, γαμάει ο τύπος... Ξανάρχισα να ζωγραφίζω κιόλας... Είχα κανα δύο χρόνια να κάτσω να φτιάξω "κάτι" που να με απορροφήσει για ώρες... Κι ας μη μ' άρεσε στο τέλος...
Λοιπόν, κομμένες οι μαλακίες, τελειώνω το τσιγάρο και τα ξαναλέμε... 

4 σχόλια:

  1. Parallhlo sympan kai omologw "energeiakws" poly dynato.Poly xairomai gia thn anakamsh.Keep rising.Sou paei perissotero...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νέο blog Cynical Diaries:cool
    Wet Moon από την Oni: επίσης cool. Έχει κάτι από Love and Rockets. Δεν έχω καταλάβει που το πάει ακριβώς βέβαια (γιατί δίνει στοιχεία ότι θα έχει και κάποια κλιμάκωση και κατάληξη). Αλλά ωραίοι χαρακτήρες. Βασικά, η πρωταγωνίστρια μερικές φορές μου τα σπάει, την Trilby γουστάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν παίζεται ο Matthew Woodson!! Μεγάλη αδυναμία, μεγάλο κόοολλημα!! Πρόσφατα, ξαναδιάβασα, μετά από χρόνια, το μύθο του Σίσυφου και εκτίμησα με άλλη ματιά το βιβλίο. Αν δεν το 'χεις διαβάσει, θα σου 'λεγα να το κάνεις όπως και σε οποιονδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παντως, αν κρινω απο το γεγονος οτι εχεις χρησιμοποιησει 4 διαφορετικες αποχρωσεις κοκκινου στη γραμματοσειρα του ιδιου ποστ, ως ζωγραφος πρεπει να εισαι πολυ τολμηρος. αϊντε, δημοσιευσε κανα εργο σου να μας θαμπωσεις..
    εχει γελιο ο συγκεκριμενος name generator...

    ΑπάντησηΔιαγραφή