30/8/10

Of Montreal - False Priest

(Μια φανταστική συνέντευξη με τον Kevin Barnes. Φανταστική, όχι μαλακίες)

Indiefuck: Που 'σαι ρε;
Barnes: Εχμμμμ.... Γεια...
Ι: Ναι... Λοιπόοοοοον, ας ξεκινήσουμε τη συνέντευξή μας με την εξής ερώτηση... Κέβιν Μπαρνς, πως στον πούτσο μπορεί να αισθάνεται κάποιος ο οποίος είναι τελείως ατάλαντος;
Β: Τι; Μα... Για μισό στην επιστολή που στείλατε στο μάνατζέρ μου δεν ήταν μέσα...
Ι: Ναι βρε μαλάκα, γιατί αν ήταν σ' αυτά που έστειλα, δε θα σε είχα σήμερα εδώ, απάντησε στην ερώτηση, Κέβιν Μπαρνς! 
Β: Εεεεεεε.... Βασικά, είχα γράψει αυτό το τραγούδι...
Ι: Ναι ρε, κι αφού καύλωσες όλα τα ίντυ αγοράκια επειδή εσύ είχες κατάθλιψη, θεώρησες ότι παίζει να 'γραφες και κανα δεύτερο, αλλά όοοοχι, τα ναρκωτικά κάνανε καλά τη δουλειά τους, κι από τότε δεν έχεις γράψει νότα άξια λόγου, πώς το εξηγείς αυτό, Κέβιν Μπαρνς;
Β: Μα δεν παίρνω ναρκωτικά...
Ι: Ρε μαλάκα, σοβαρά τώρα, κυκλοφορείς σα γαμώτοκέρατόμου και μου έχεις το θράσος να μου λες ότι δεν τρως τίποτα; Πως την είδες, Κέβιν Μπαρνς; 
Β: Βασικά, είναι μέρος ενός περφόρμανς...
Ι: Μπουαααααχαχαχαχαχαχαχααααχαχααααχααααα! Θεωρώ κατόρθωμα που κατάφερες να πεις ολόκληρη τη λέξη, με εκπλήσσεις, Κέβιν Μπαρνς...
Β: Καλά, κι εσύ δεν είσαι και κανας Καπότε...
Ι: Τι είπες, ρε μουνί;
(Ακολουθεί καλοζυγισμένη κλωτσιά στ' αρχίδια του συνεντευξιαζόμενου. Όλως παραδόξως ο βλαξ παραμένει ατάραχος) 
Ι: Τι σκατά φοράς εκεί ρε;
Β: Στρινγκάρα από κασσίτερο... Το δίνανε δώρο μαζί με το outfit...
Ι: Ωραίος ο Κέβιν Μπαρνς... Που είχαμε μείνει; 
Β: Στον Τρούμαν Καπότε...
(Καρέκλα προσγειώνεται στο κεφάλι του γελοιοδέστερα ενδεδυμένου των παρευρισκομένων. Δεν κάνω ποτέ το ίδιο λάθος)
Ι: Κέβιν Μπαρνς, βλέποντας ότι είσαι ήδη κάτι παραπάνω από σκυμμένος, πήρα την πρωτοβουλία να αποθέσω μια μπάρα πράσινο σαπούνι στη μούρη σου, πράγμα που με υποχρεώνει να σε εμβολιάσω prison style. Δε θα χρειαστεί καν να βάλω σάλιο. Το καυλί μου σε συνθήκες τριβής λιώνει και τα Heavyότερα των Metalλων. Και σου λένε μετά ότι το Τσέρνομπυλ έκανε μόνο κακό. Έχεις τίποτα να προσθέσεις για το τέλος;
Β: Νο... Νομίδω ότι έχω έμπνεφθη κθανά...
(Και η μουσική βιομηχανία συνεχίζει να με ευγνωμονεί. Γαμάει τόσο πολύ να είσαι εγώ)

11 σχόλια:

  1. Akoma kai asteria san esena exoun tis stigmes tis apotuxias tous. Elpizw na speuseis na apopoiitheis to parapanw anempneusto anosiourgima kai na synexiseis na mas ekplisseis me ta keimena soy. Euxaristw gia tis mousikes pou proteineis kai gia autes pou mas apotrepeis na akousoume.

    Giwrgos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Garth Ennis kataliksi kai m'aresei! Kai thanatos stou ...in montreal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Γιώργο,
    απ' όλα όσα έχω γράψει εδώ δε γουστάρω λέξη. Όχι στο συγκεκριμένο, γενικά. Τίποτα. Επομένως δεν υπάρχει κάτι να αποποιηθώ. Το πραγματικό μου ταλέντο πιστεύω ότι βρίσκεται στο να κράζω όσους μου τη λένε. Θενκς και για τα καλά και για τα κακά, όπως και να 'χει...

    Άστα, τριχωτό παλικάτι, ο Έννις ξέχασε τον πούτσο του στο κρανίο μου, γάματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερό... και δεν ξέρω καν ποιός είναι αυτός ο τύπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σπαζω το κρανιο μου μα δεν μπορω να καταλαβω γιατι τον εμβλολιασε, στο τελος. περιμενα να τον εμβολισει. :Ρ επισης, σπαζω το κρανιο μου να θυμηθω ποια δικη μας τραγουδιστρια ειχε κανει εμφανιση σε σκηνη (μπουζουκια) με αλογο, παλι δεν μπορω. ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άμα κάνεις φυλακή θα καταλάβεις τι σημαίνει εμβολιασμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πού ξερεις οτι δεν εχω κανει; απο ο,τι φαινεται ο indiefuck δεν εχει κανει φυλακη.
    ξερω για prison style εμβολισμούς, για prison style εμβολιασμούς πρωτη φορα διαβαζω. για ποιες ασθενειες τους εμβολιαζουν δηλαδη;
    αλλο "εμβολιάζω" άλλο "εμβολίζω".
    παντως, γαμηστερο κειμενο, γαμηθηκα να γελαω.. αυτο κρατα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχει κάτι που λέγεται "παιχνίδι με τις λέξεις"... ΔΕΝ έκανα λάθος, γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ "εμβολίζω" και "εμβολιάζω". Ο "εμβολισμός prison style" δε θα υποννοούσε τίποτα, ενώ αντίθετα ο "εμβολιασμός prison style" υποννοεί "κάτι". Και χωρίς να υποννοώ κάτι, μου φαίνεται ότι ένα κείμενο αυτομάτως γίνεται... εχμμμ... λιγότερο αστείο.
    Και που ξέρεις εσύ οτι δεν έχω κάνει εγώ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απο οσα γραφεις και σε αυτο το σχολιο, βεβαιωνομαι οτι ΔΕΝ εχεις κανει.
    απιστευτες δυναμεις που εχει ο εγωισμος, μπορει να ανατρεπει και τη σημασιολογια των λεξεων.. φιλολογοι και γλωσσολογοι θα κρεμουσαν τα πτυχια τους μαζι σου, Ιντιφακ!
    αλλα και με τους δικους σου κανονες σημασιολογιας να το δουμε, μεταξυ εμβολισμου και εμβολιασμου υπαρχει διαφορα ..μεγεθους. αρα αν το εμβολιζε, το κειμενο θα γινοταν -ΑΟΥΤΣ!!- ασυλληπτα αστειοτερο!

    θυμήθηκα την τραγουδιστρια. θελεις να σου πω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν έγραφα "εμβολισμό", όμως, θα έχανες κι εσύ κι εγώ αυτό τον υπέροχο διάλογο... Αυτό που το βάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τον (το διαλογο μας) φχαριστηθηκες κι εσυ;

    συνεχισε να μας εμβολιζεις (διατρυπας) τα μυαλα, Ιντιφακ!


    ενας πρωην κρατουμενος, λεβεντης (καθοτι, της φυλακης..κτλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή