4/6/10

Circle Pit - Bruise Constellation

Οι Royal Trux είναι η μπάντα η οποία υποστηρίζω ότι είναι η αγαπημένη μου έβερ από τα δεκαπέντε μου... Σήμερα δεν ξέρω αν ισχύει, αν απλά από τότε, η συγκεκριμένη δήλωση δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μία ακόμα επισήμανση της διαφορετικότητάς μου σε σχέση με τους λοιπούς μουσικόφιλους φίλους μου, από τότε που ανακάλυψα το Foetus, τους ξέχασα, από τότε που μετεξελίχθηκαν σε RTX και σε ό,τι σκατά κάνει ο Hagerty, συνειδητοποίησα ότι βαριόμουν ν' ακολουθήσω... Ιδίως, το ότι η Jennifer, με το που ξεφορτώθηκε τον ξεδοντιάρη (πάντα απορούσα γιατί έβγαινε με κλειστό το στόμα σε όλες τις φωτό... Μια συνέντευξη που πέτυχα μου το έδειξε...), το γύρισε σε '80s Hair Metal αηδίες, μιλάμε, με γάμησε... Σε φάση, αυτό ήθελε τόσα χρόνια; Fake το όλο avant πράμα; Τέλος πάντων...
Γούσταρα τις εσκεμμένα ξεκούρδιστες κιθάρες τους, τη φαλτσαρία στα φωνητικά, το πώς όλοι οι ήχοι που έβγαιναν από τα όργανά τους απλωνόταν σε ένα καμβά σε τυχαία σημεία συνήθως, και παρουσίαζαν ένα ελκυστικά αρρωστημένο σύνολο στο εκάστοτε αυτί. Η θεωρία των Harmolodics του Ornette Coleman... Ο αγαπημένος τρόπος "σύνθεσης" μουσικής του Neil, τουλάχιστον αυτό ανέφερε σε κάθε του συνέντευξη, κι έχω διαβάσει πολλές... Και η πρέζα. Κινητήριος δύναμη, έμπνευση... 
Αυτή η φάση τους, χρήση με το ιατρικό εγχειρίδιο δίπλα για αντιμετώπιση του απροόπτου. Και μέσα σ' όλο αυτό, η ηχογράφηση του "Twin Infinitives"... Αριστούργημα, αν και το αγαπημένο μου παραμένει το "Cats & Dogs", το πρώτο που απέκτησα, μια χλεύη στο αίσχος του grunge που όργωνε με πατριαρχική μανία την υφήλιο... Με είχε ξενίσει στην αρχή, δε γνώριζα τους Pussy Galore παρά μόνο σαν όνομα, για να περιμένω "κάτι", είχα δει απλά μια φωτογραφία του ζεύγους σε κάποιο φανζίν (το Merlin's Music Box ήταν, αν θυμάμαι καλά) και μου φάνηκαν απίστευτα coooooool... 
Οι Trux, για μένα, πάνω απ' όλα είχαν αυτό: attitude... Γι' αυτό τους είχα ξεχωρίσει, η συγκεκριμένη απεικόνιση που προανέφερα έδειχνε ένα άντρα και μία γυναίκα ασύλληπτα πιο στυλάτους , πιο "αλήτες" και πιο επικίνδυνους από τους ιδρωμένους μαλλιάδες που έβλεπα στο MTV...
Στο θέμα μας... Οι Circle Pit είναι μεγάλοι fans των Trux... Μεγάλοι όμως... Αν και οι συνθέσεις τους είναι πολύ πιο απλές, βασισμένες στους Stones κι όχι στους Aerosmith, λιγότερο "ελεύθερες", έχουν attitude... Μικρή ποσότητα σε σχέση με τα είδωλά τους, ομολογουμένως, αλλά δε γαμιέται... Μου τα ξαναθύμισαν κι  αυτό είναι από μόνο του αρκετό... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου