7/8/09

Florence and the Machine - Lungs

Δισκάρα... Έτσι απλά. Έχω γίνει πολύ hype και mainstream, I 'm aware of that, αλλά μου τα σκάνε οι δισκογραφικές κι ο φρέντος στην παραλία κόβει κώλους γαμώ το στανιό μου. Όχι ότι δε γαμάει ο δίσκος... Και ο καραφλοχίππυς στο βίντεο του Rabbit Heart με συγκινεί... Πως έρχεσαι αντιμέτωπος μ' ένα τέτοιο πλήγμα, όντας ενταγμένος σ' ένα τέτοιο scene; Συγκινητικός, επαναλαμβάνω. Σχεδόν ηρωικός. Ένας επαναστάτης στο βασίλειο της τριχοφυΐας και της μισοχαλασμένης τεστοστερόνης...

Αλλά ναι... Πίσω στο LP... Γαμάει λέμε, μην ακούτε τους βλάκες. Εμένα ακούτε. Γαμάει. Όχι τους Geto Boys, αλλά παραμένει πολύ δυνατό. Μ' ένα φλώρικο τρόπο. Και είναι και Αύγουστος. Και ακόμα δουλεύω... Ίσως αυτό να φταίει.


Πάω να πιω να ξεχαστώ. Γαμάει λέμε...

18 σχόλια:

  1. ναι !!!!!!!φεύγω 15 αυγούστου και γυρίζω 30.Μετράω μέρες ιντιφάκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και 'γω τα ίδια... FNM? Δεν τους γουστάρω... Θεωρώ ότι ό,τι έκανε ο Πάττον μετά απ' αυτούς τους αναιρεί πλήρως... Οι Tomahawk είναι στην ιερή 20άδα btw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλα ρεεεεε , δεν πειράζει συνέχιζε να μετράς μέρες...σπαστικέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε ο δίσκος γαμάει θα γράψω και εγώ review , τον ακούω τώρα και έχω αρρωστήσει για άλλη μια φορά , εντάξει ίσως λίγο περισσοτερο αυτή τη φορά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ωραιότατος όντως... γενικά νομίζω το '09 είχε πολλά καλούδια... Και δεν έχει τελειώσει ακόμα. Τι χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, γαμάει. Όπως και η Φλόρενς χερσέλφ. Έπρεπε να τη δεις στο live. Έρως...

    Φεύγω 12, γυρνάω 25. Το σώμα μου μόνο όμως μετακινείται...

    ΥΓ. Μια αποκάλυψη φετινή: Broken Records. Και γαμώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μπορώ ν' ακούσω οτιδήποτε φλερτάρει έστω και στο ελάχιστο με την country... Μεγάλο πρόβλημα το ξέρω...
    Δεν την είδα στο λάιβ... πήγα την επόμενη μέρα... Για να δω το Bug, τον οποίο τελικά δεν είδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χάνεις τρομερά διαμάντια αν δεν ασχοληθείς με country...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νταξ, για κάποιο περίεργο λόγο μ' αρέσουν οι O'Death... Αυτά από κάντρυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήταν super φιλενάδα στις υπέροχες και συνάμα σιχαμένες διακοπές μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εμένα παράξενες αλλά και ονειρικές , κόλλησε φούλ ο ήχος αυτός . Πωωωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή