22/9/10

Blonde Redhead - Penny Sparkle

Αυτό το κείμενο πρέπει να γαμάει. Πρέπει να γαμάει οπωσδήποτε. Πρέπει να το δείξουν όλοι σε όλους, να το βάλουνε λίνκ στα facebook τους, στα twitter τους, παντού... Πρέπει να είναι σημαντικό. Πρέπει να μεταφραστεί, να σταλεί στους Blonde Redhead και να χαμογελάσουν. Να συνειδητοποιήσουν ότι αυτό το έργο που μόλις ολοκληρώσανε ήταν "καλό". Γάμησέ τα... Έχω να γράψω "καλό" κείμενο κάτι μήνες ρε πούστη, έχω επαναπαυθεί στις δάφνες μου, όχι, αυτή τη φορά πρέπει να προσπαθήσω, να είναι διαφορετικό, σαν τα πρώτα, ναι... 
Γι' αυτό πρέπει να καταβάλλω σημαντική προσπάθεια, να βρω τις κατάλληλες λέξεις, να είναι σε φάση ποίηση, να είναι τέχνη, γιατί δε γίνεται ρε, δε γίνεται απλά, παραληρώ, το καταλαβαίνω, είναι που αυτή η μπάντα παίζει τόσα χρόνια με το συναισθηματικό μου πλούτο, ή μάλλον εμπλουτίζει τη συναισθηματική μου πενία, γάματα, ελάχιστοι μπορούν να το καταφέρουν αυτό... Πρέπει να κάνω κι εγώ κάτι... Αλλιώς, δεν ξέρω, πρέπει...
Στο μεταξύ κοιτάω τόση ώρα την οθόνη, σβήνω το ένα τσιγάρο πίσω απ' τ' άλλο, είμαι στο δεύτερο ή στο τρίτο ποτό, έχω χάσει το λογαριασμό, οι ήχοι μ' έχουν παραλύσει, τι πρέπει να γράψω; 
Μόνο τρεις γραμμές έχω μπροστά μου, τόση ώρα προσπαθώ, πασχίζω ρε, κι έχω γράψει μόνο τρεις γραμμές, στις οποίες επαναλαμβάνεται συνεχώς η λέξη "τέχνη", γάμησέ τα, δε γίνεται έτσι... Ακόμα ένα τσιγάρο... Πρέπει να ηρεμήσω, αλλά δε γίνεται... Οι σκέψεις μου χείμμαρος, οι ιδέες ξεπηδάνε σα πίδακες ατμού απ' τ' αυτιά μου, απ' όπου στον πούτσο μπορέσουν να βρούνε διέξοδο, αλλά καμία δεν είναι αρκετά καλή, αρκετά σωστή, καμία δεν μπορεί να περιγράψει ακριβώς πως νιώθω...
... Αλλά τι να τους πεις; "Αγαπητοί Blonde Redhead, η μουσική σας είναι... Η μουσική σας είναι... Χμμμμ... Είναι ιδιαίτερη..." Όχι... "Είναι ξεχωριστή..." Ούτε καν... "Αγαπητοί Blonde Redhead, η μουσική σας είναι ακριβώς όπως θα έπρεπε να ακούγεται ο έρωτας"... Αυτό είναι. Αυτό ακριβώς είναι...

26 σχόλια:

  1. Αφού δε σ' άρεσε ρε ψεύταρε... Χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε ναι δεν το ειπα για αυτο... απλα ηταν το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο οταν διαβασα τις 4 τελευταιες σειρες του κειμενου σου...

    ...αλλα και μετα απο αυτο (για το κειμενο μιλαω) συνεχιζω να πιστευω οτι το Penny Sparkle δεν ειναι καλο album...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε τωρα που το θυμηθηκα το Belle το ακουσες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Belle and Sebastian; Το άκουσα ναι... Δε γούσταρα. Μια απ' τα ίδια... Τουλάχιστον, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, οι Blonde Redhead πρέπει να αναγνωρίσεις ότι το προσπάθησαν το να "εξελιχθούν"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξερω ρε δεν μπορω να το "χωνεψω" το Penny Sparkle ισως γιατι οπως σου ειπα κ παλιοτερα δεν ειχε τη ψυχη που ειχαν οι παλιοι Blonde Redhead... βεβαια αυτο δεν σημαινει οτι το καταδικαζω... απλα μαλλον δεν με ενθουσιασε οσο θα ηθελα...

    οσο αφορα το Belle δεν προλαβα να το ακουσω ακομα και ετσι ηθελα να ακουσω μια τριτη αποψη αφου σε οτι blog μπαινω ολοι λενε το ποσο καλο ειναι και μιας και ειμαι κ λιγο δυσπιστος ειπα να κανω μια ερωτηση...

    εδω ενα βιντεο για να πανε κατω τα φαρμακια...
    http://stereogum.com/515162/former-ghosts-new-orleans-video/video/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλός δίσκος είναι ρε... Απλά εκεί που άρχισαν ν' αλλάζουνε λίγο τη φάση τους, λίγο όχι τίποτα τρομερό, μου φαίνεται ότι ξαναγύρισαν στα "παλιά"... Και είμαι τρελός fan της "αλλαγής"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχουν ανάγκη από αλλαγή οι belle, αυτό που πρέπει να κάνουν (και το κάνουν) είναι να υπερασπίζονται το τίτλο τους ως σωτήρες της indie pop.
    btw. ο δίσκος δεν ακούγεται πάνω από μισή φορά, είναι πιο βαρετός και από τις πρόσφατες indie ονειρώξεις του Rick Astley!

    Τους Blonde Redhead δεν τους άκουσα ακόμα, τους λατρεύω αλλά με έχουν αποθαρρύνει τα διάφορα σχόλια που έχω διαβάσει από δω κει από κει. Μόλις κοπάσει ο κριτικός παροξυσμός θα το κάνω...

    ..όμως, αγαπητέ μου indiefuck, κάνε τον κόπο και άκου αυτούς εδώ http://www.myspace.com/whitefenceband ένα γκρουπάκι που μηρυκάζει τα 60'ς όπως τόσα άλλα... αλλά, μα το θεό, όταν ξερνάει να αναμασήματα του από τα ηχεία μου, ο τόπος μυρίζει φρεσκάδα... είναι εξαιρετικοι!!!

    link για download

    http://rapidshare.com/files/417754463/For_Ex-Lovers_032.rar.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κόσμε σταματα γιατι το ρεντχεντ το ακουσα παρα πολλες φορές και πιστεψτε με τα ιδια συμπερασματα εβγαλα κι εγω στην δευτερη ακροαση.μετα τη δεκατη ναι ειναι απο τους οχι ολοκληρωμενους αλλα σιγουρα ο πιο τολμηρος με πολλη ομορφια. οι μπελ με την νορα τζοόουνς ?μπλιαααχχχ.Και με το καλκιουλειτινγκ μπιμπο το βαρετοτερο κομματι τους.μεχρι εκει ομως.γιατι ο υπολοιπος δισκος εχει πολλά ομορφα.τυπικος για σεμπαστιαν με πολλες μπελ στιγμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εεε... δεν ξέρω, εμένα μου άρεσε το τελευταίο σου κείμενο, από κάτω.

    Τώρα για τις μουσικές που ακούς τί να πω, πάω ν' ακούσω κάνα δίκασο να 'ρθω στα ίσα μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιό είναι το απολύτως γαματερότερο κείμενό σου στο μπλογκ; Ή αλλού; Για δώσε κάνα λινκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα σώθηκες... Δε μ' αρέσουν και πολύ αυτά που γράφω, με κανένα δεν είμαι ικανοποιημένος, νταξ, όσα είναι στην κατηγορία "Ψυχοφιξιόν¨" είναι λίγο καλύτερα από τα ρηβιούζ και πάλι νομίζω, δεν είμαι σίγουρος... Δίκασο ε; Χμμμμ... Κάποτε έγραψα και για ένα λάιβ των Kylesa, αλλά μέχρι εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τον βαρέθηκα αυτόν τον δίσκο. Ίσως πρεπει να του δώσω μια ευκαιρία ακόμη. Αλλα σίγουρα ειναι ο χειρότερός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χμμμμμ... Άμα δε σ' έπιασε με την πρώτη, δε θα το κάνει με την καμία... Άστο μωρέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kylesa; Ούτε καν ακουστά δεν τους έχω... Ίδια γούστα έχουμε σου λέω! :D

    Θα κοιτάξω στα ψυχοφιξιόν για καμμιά ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. the album is a never ending dream! I love every sound that includes dreaminess and melancholy. Krima pou pamboloi exoun kraxei ton disko. Gia na sou po tin alitheia eida ton titlo tou post kai xoris na diavaso to keimeno, eixa anatrexei sta tags. Perimena na do tin etiketa : spoupidi, alla gia mia akomi fora me exeplixes euharista, akomi perissotero me to keimeno kai eidikotera me tis 4 teleutaies grammes. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταλαβα γιατι γουσταρες μαλλον. Το album μυριζει επικίνδυνα eighties.Το μεγάλο ατού -ισως σ'άυτο το δίσκο φαινεται πιο εντονα- είναι η φωνή της Makino. Exei αυτή την ακατεργαστη χροιά των inie-underground divas των τελών των 80's. Αυτός ο δίσκος είναι διαφορετικός. Μάλλον θέλουν να πάρουν πίσω το αίμα της 4AD από την post-dark-romantic περιοδο της!Μια που λέμε για (πάλαι ποτέ) 4AD άκουσες το νέο των His Name Is Alive-The Eclipse;Πολύ καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χτές το ξανάκουσα σερί 2 φορές, εννοείται θα έδινα κι άλλες ευκαιρίες στη μπάντα που μ' έχει καψει για μήνες (βλ. Misery is a Butterfly & 23).

    Καλούλι είναι τελικά.

    Το κείμενο είναι 100% spot on όσον αφορά τη μπάντα... Απ' τα καλύτερα σαουντρακ για unrequited love φάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. apo to apopanw krataw mono to tag.
    apo ton pidaka idewn kalelhxes se auth?!?! giati sunedeses ena apo ta pio agaphmena mou groups me ena apo ta upodeestera sunais8hmata?!

    rhtorika erwthmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιατί για μένα ΔΕΝ είναι από τα υποδεέστερα συναισθήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. auto einai profanes apo to en logw post kai isws apotelei kai th monh dikaiologia gia ena tetoio keimeno (eilikrina, de 8eleis na xereis ti mou 8umise‘h mallon hesthkes kiolas..), to opoio kata th gnwmh pou apexei polu apo ta exairetika deigmata grafhs pou exeis dwsei..
    ase th gnwmh, omws, oi loipoi en8ousiasthkan, epomenws, o isologismos einai 8etikos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. suggnwmh, alla den mporw na sou pw gia eunohtous logous, 8a 8igoun atoma, oi suntaktes keimena twn opoiwn mou 8umise.. kai kati tetoio de 8a ekana oute me thn upografh mou. 8a mou peis "kakws to aneferes tote" kai 8a exeis apoluto dikio, kakws to ekana.
    me exsplhxes (arnhtika) me auto to post, ennow sto sunolo tou, oxi mono me thn anafora ston erwta, hr8e omws ki auth (h anafora-sundesh) sthn katakleida kai mou to edese to gluko.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. a! an mou epitrepeis, 8a proteina sth Stassa na mhn paraleipsei na diavasei ton indiefuck se 8esh sunenteuxiazomenou (de 8umamai se poio disko anaferotan ekeino to review sou), tou tairiazei perissotero, opws epishs kai to review gia Gayngs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πσσσσσσσσσσσσς... Η φάση "Indiefuck, κάποτε έγραφες καλά τώρα όχι και τόσο" έχει αρχίσει να γίνεται συνήθεια... Η ελληνική γλώσσα δεν επαρκεί για να περιγράψει ΠΟΣΟ γουστάρω μ' αυτή την εξέλιξη... Θενκςςςςςςς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. να (είμαι σε πληκτρολόγιο με ελληνικούς χαρακτήρες πλέον) σε βοηθήσω να το εκφράσεις, προτείνοντάς σου μία φράση; "φάση γάμα τα"!
    ούτε έγραψα ούτε υπονόησα κάτι τέτοιο, αλλά στο φινάλε ο καθένας ό,τι γουστάρει και ό,τι τον φτιάχνει βλέπει στα λεγόμενα/γραφόμενα του άλλου όσο προσεκτικές κι αν είναι οι διατυπώσεις του δεύτερου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή