14/10/09

Mountain Goats - The Life of the World to Come


Indie Rock και η Βίβλοςςςς... Να μια γαμημένα καλή ιδέα... Γιατί στα σκατά δεν το σκέφτηκα πρώτος; Γλυκερές ακούστικ συνθέσεις και μαλακισμένοι στίχοι που, όταν βλέπεις τίτλους όπως: Samuel, Psalms, Genesis και λοιπές άθλιες ιστορίες για να κοιμίζουν τρομαγμένα παιδάκια, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι θα συνεχίσουν να χέζονται στον ύπνο τους για μια ζωή, ε, απλά δεν μπορείς να ταυτιστείς...

Εγώ σίγουρα όχι...

Τι σκατά τους έπιασε; Όχι ότι μ' άρεσαν ποτέ ιδιαίτερα... Πάντα κάτι δε μου καθόταν καλά... Αλλά ξέρεις τώρα... 4AD κι έτσι... Άραγε ποιες παραχριστιανικές ή δεν-ξερω-γω-τι οργανώσεις να χρηματοδότησαν την κυκλοφορία αυτού του εκτρώματος;

Εννοείται ότι δεν κατάφερα με την καμία να φτάσω μέχρι το τέλος αυτού του αίσχους... Μου θύμιζαν αυτές τις πανηλίθιες christian rock μπάντες για την καταπολέμηση της οργισμένης εφηβείας των παιδιών των ευαγγελιστών (
Ή όποιων στο διάολο τους κλέβει τα φράγκα η εκάστοτε θρησκεία) ακριβώς μόλις αυτά εγκαταλείψουν την αγκαλιά παιδόφιλων παπάδων... Τι καλά...

Το ίδιο ξενέρωμα είχα φάει και με τους Cut Off Your Hands, όταν τσέκαρα το LP τους... Μακρυά...

Συμπερασματικά: Τα χριστιανόπουλα να παν να φαν σκατά. Μαζί με τα -όπουλα των υπολοίπων δογμάτων...

Ακούω...

5 σχόλια:

  1. Δεν το άκουσα ακόμα αλλα ειναι τρελό ξενέρωμα η κρίστιαν ρόκ φάση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ότι είπε ο soul...εγώ το άκουσα αλλά νομίζω για ένα τέταρτακι άντεξα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκατά στα φονταμεντάλια, αυτό έχω να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μη μου πεις ότι και σένα αυτό σου έβγαλε, μόλις τον άκουσες το δίσκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό μου βγάζουν οι θρήσκοι γενικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή