9/4/10

Pocahaunted - Make it Real

Τη λατρεύω αυτή τη μπάντα. Απόλυτα, ολοκληρωτικά, με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. Σε φάση, αν δε μου άρεσαν απ' την πρώτη νότα που άκουσα, θα έπρεπε ν' αγωνιστώ, να πείσω τον εαυτό μου να φτάσω στο σημείο εμμονής που έχω φτάσει σήμερα. Πάσχω, πλέον.  Πετάς στην εξίσωση και τον τρελαμένο το Sun Araw, που το συγκεκριμένο blog έχει υιοθετήσει ως "δικό του" μαζί με τους Cold Cave, χωρίς να έχει σημασία προφανώς αν έχουνε γράψει κι άλλοι, καλύτερα, πρώτοι, μαλακίες, και το κόλλημα αρχίζει να γίνεται σαφές και συγκεκριμένο...
Χάρη στις Pocahaunted άρχισα να τσεκάρω και τις κυκλοφορίες της σημαντικότερης εταιρίας αυτή τη στιγμή, για τη μουσική πρωτοπορία τουλάχιστον, της Not Not Fun...  Τρελή ανακάλυψη, ό,τι βγάζουνε οι τύποι είναι... τουλάχιστον ξεχωριστό. Τουλάχιστον άξιο τσεκαρίσματος...  Και είχα να κολλήσω με εταιρία από τον καιρό που η LOAD είχε να προσφέρει κάτι αξιόλογο...
Το ότι οι εν λόγω κυρίες κυκλοφορήσανε κάτι "συμβατικό", όπως διάβασα αλλού, με έβαλε σε σκέψεις, αλλά όπως τελικά αποδείχτηκε, ο όρος εντός εισαγωγικών που προανέφερα, αποκτά μια ευρύτερη έννοια όταν κάποιος αναφέρεται στις (στους, έχουν και αγοράκια στη σύνθεση, whatever) Pocahaunted... Σαφώς και υπάρχει έντονη διαφοροποίηση με τα όσα παρήγαγαν μέχρι σήμερα, οι πολύχρωμες "λιτανείες" με τα βουνά feedback, έχουν μπει σε δεύτερη μοίρα, αντίθετα, αυτό που παρουσιάζουν εδώ είναι σχετικά χορευτικότερο, με πιο έντονο το μπάσσο, αρρωστημένη Dub, και Post Punk θα το 'λεγες λόγω "γύμνιας" στην παραγωγή - ωμή έκφραση κατάσταση, που παραμένει συγκροτημένη, σε φάση "σύνθεση", όταν το υλικό τους μεταφέρεται στη σκηνή, και πάλι γαμάει τόσο μα τόσο μα τόσο πολύ...
Δεν ξέρω πως το κάνουν. Απόλυτα cool, ξεχωριστή φάση, ιδιαίτερη, γαμημένη τέχνη παντού... Αντικειμενικά η καλύτερη μπάντα στο γαλαξία, αυτή τη στιγμή...  

6 σχόλια:

  1. Antikeimenika????Mallon kapoios einai poly...ma para poly...xaroumenos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Koita,den mporw na diafwnisw gia ton disko oute gia to group.Me thn antikeimenikothta exw ena thema...dyo...tria.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασικά από την αρχή αυτού του μπλογκ εχω δηλώσει ευθαρσώς πως οτιδήποτε γράφω δεν έχει καμία σχέση με την "αντικειμενικότητα"... Δεν πιστεύω καν ότι υπάρχει, ιδίως στην τέχνη, αδυνατώ να εκτιμήσω ένα τεράστιο έργο, όπως π.χ. η Marilyn του Warhol, ενώ τα πορτραίτα στα οποία αναλωνόταν ο Goya με κάνουν να βαριέμαι, παρά την αρτιότητά τους... Αντ' αυτού δεν έχω κανένα κόλλημα να δηλώσω ότι ο Basquiat είναι ο σημαντικότερος ζωγράφος που γεννήθηκε... Τι εννοώ; Ότι η "αντικειμενικότητα" είναι μία παράμετρος που δε λαμβάνω ποτέ υπόψη όταν γράφω, ζωγραφίζω, παίζω μουσική ή οτιδήποτε και αφού δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός με τον εαυτό μου, τότε σίγουρα δεν μπορώ να είμαι και με κανένα άλλο, θα ήταν άδικο... Με απλά λόγια, γράφω ό,τι μου καυλώσει, ή καλύτερα, ό,τι μου βγάζει το Χ έργο εκείνη τη στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή