1/4/10

Interlude (Beware the Ides of March)

Αυτός ο μήνας είχε ενδιαφέρον... Γι' αυτό άλλωστε και μπαίνω στη διαδικασία να επανεξετάσω τα όσα έγραψα και, κυρίως, τα όσα έγραψα αλλά δεν απελευθέρωσα στο ευρύ κοινό...
Καταρχάς, πετσόκοψα τον τομέα "αυτοβιογραφικά κείμενα" ή απλά διηγήματα... Αντ' αυτού, πετούσα το όνομα ενός συγκροτήματος με τον τίτλο του τελευταίου τους πονήματος, έγραφα ό,τι μου καύλωνε εκείνη τη στιγμή και ησύχαζα... Τρομερή διαφορά. Ωριμότητα; Επαγγελματική ευσυνειδησία; Στ' αρχίδια μου.  
Οι καταξιωμένες μπάντες υπερίσχυσαν των νέων, κάτι που φυσικά παίζει και να μην έχει και τρελή σημασία, από τη στιγμή και μετά που άκουσα καλή μουσική. Καλά έχει μπει το 2010 (αν εξαιρέσει κανείς το μπόλικο θανατικό, μα τι σκατά πια), δε θα γκρινιάξω, δεν ξέρω αν θα έχω αντίστοιχους Cold Cave φέτος, αλλά είναι πολύ νωρίς για να πει κανείς κάτι τέτοιο...
Έχω παρατηρήσει επίσης, ότι οι ταχύτητες μου έχουν μειωθεί αισθητά... Πρώτα γράφουν όλοι και μετά εγώ... Γάμησέ τα... Νταξ, δε με χαλάει να γελάω καλύτερα. Ούτε να είμαι το κερασάκι στην τούρτα...
Για τους Black Rebel ήθελα να γράψω πορνογραφία... Δεν το έκανα... Το μετάνιωσα... 
Άρχισα να κάνω αναφορές σε κόμικς, και ακόμα δεν έχω γράψει τίποτα για reggae που κωλογουστάρω (ναι, είναι αλήθεια)...
Συνειδητοποίησα ότι προτιμώ τα girl groups απ' τα boy bands...
Ακόμα δεν έχω βρει κάποιο "σκοπό" σε όλο αυτό, κάποια φόρμα που θα μπορούσα να επαναλαμβάνω, σκέφτηκα ακόμα και να το διαλύσω όλο αυτό, θα γίνει κάποτε, πρέπει να είναι σα σειρά της Vertigo, έχω σκεφτεί ακόμα και το "αποχαιρετιστήριο" κείμενο, δεν το 'χω γράψει ακόμα, γιατί παίζει να μπω στον πειρασμό και να το δημοσιεύσω... Θα δείξει... 
Διάφορα γεγονότα με ώθησαν να ορίσω την ύπαρξη αυτού του ιστολογίου, ως περιγραφή μιας συγκεκριμένης φάσης της ζωής μου... Έχουν μείνει λίγα πράγματα να κάνω ακόμα για να κλείσει αυτός ο κύκλος και να περάσω στο επόμενο στάδιο... Από 'κει και πέρα δε θα υπάρχει λόγος να γράφω... Ή θα είμαι καλά ή θα παραδοθώ ολοκληρωτικά στην αλλοφροσύνη... Όπως και να 'χει, οι αλλαγές γαμάνε...

Cheers    

5 σχόλια:

  1. Oi allages gamane, elpizw, gia kalo.'H toulaxiston sto efxomai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kai mias kai se sympathw sou afierwnw ena arketa palio komati apo the walkmen-the rat kathws kai ena kainourgio apo broken bells-mongrel heart.Ante kai kalo Pasxa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Toυς Walkmen, όπως κάθε indie scenester που σέβεται τον εαυτό του, τους κωλογουστάρω... Thanx!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. i want to see the frantic indiefuck!Changes in the darkness.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Μάρτιος μπλογκικώς ήταν πολύ καλός μήνας για σένα. Ήσουν φορμαρισμένος!
    Πόσο θα ήθελα πιστέψω αυτό που γράφεις για τις αλλαγές, ότι, δηλαδή, γαμάνε. Με φοβίζουν οι αλλαγές.
    Πέρασαν αι Μάρτιαι ειδοί, την σκαπουλάραμε.

    Υ.Γ.: το ευρύ κοινό δεν ξεχνάει και αναρωτιέται αν και πότε θα απελευθερώσεις εκείνο το ποστ για το νέο Pocahaunted. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή