27/7/09

The Smiths

Η καλύτερη μπάντα για ένα και μοναδικό λόγο. Διαλύθηκε και δε μας τιμώρησε με επανασύνδεση. Τόσο απλά. Γι' αυτό και σήμερα ο γερο-Morrissey δε δείχνει εμετικός. Αλλά ξεχωριστός. Γιατί δεν ξεπουλήθηκε.
Βέβαια κανείς τους δεν τα 'χει τινάξει ακόμα, άρα κανείς δεν ξέρει τι θα παιχτεί στο μέλλον. Κάθε χρόνο ακούμε γι' ακόοοοοομα ένα υπέρογκο ποσό που τους προσφέρθηκε για να την κάνουν τη ρημάδα τη μαλακία. Να του τελειώσουν, βέβαια, τα φράγκα του μεγάλου και να πει το ναι δεν παίζει, άρα... Ή μήπως παίζει; Σκατά μ' αυτούς τίποτα δεν είναι (δεν ήταν) σίγουρο ποτέ. Ίσως γι' αυτό να ήταν και τόσο ενδιαφέροντες. Ο Morrissey δηλαδή. Οι άλλοι ήταν απλά μουσικοί. Καταπληκτικοί, ιδιαίτεροι και όλα αυτά, αλλά τίποτα παραπάνω. "It's the singer, not the song" που λέει κι ο Mick. O Jagger.
Φυσικά δεν πρόκειται στο παρόν άρθρο να γράψω ούτε βιογραφικό, ούτε το πως με κάνουν να αισθάνομαι οι στίχοι τους, η μουσική τους κλπ. Αυτά είναι για βλάκες. Εδώ θα γράψω για τους Smiths. Ναι.
Παραλίγο να τρακάρω με το "There's a light that never goes out". Εσκεμμένα.
Αυτά.
Α ναι. "Το να γράφεις για τη μουσική είναι σα να χορεύεις για την αρχιτεκτονική" ή κατι παρόμοιο είχε πει ο Ζάππα. Ποτέ δε μ' άρεσε αυτός ο μαλάκας.
Δεύτερη αναφορά στο ίδιο ποστ. Μάλλον γερνάω.
Τέλος του άρθρου.
Σούπερ φοτό του Moz πάντως, ε;
Ε;

6 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχα! Πολύς κόσμος πάσχει απ' αυτή την "αρρώστια"! Ανίατος δυστυχώς... Oh well... Και τα πηγαίναμε τόσο καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχαχαχαχα , εντάξει δεν θα τα χαλάσουμε τώρα για τους Smiths , στα νιάτα μου ήμουν πορούκλα των Cure ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα ήταν ύποπτο άμα δε σου άρεσαν ΚΑΙ οι Cure... Βασικά, θα ήταν τελείως απαράδεκτο να μη σου αρέσουν οι Cure...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για μερικούς πάντως είναι απαράδεκτο να σου αρέσουν οι Cure , ομολογώ πάντως πως τους έχω αφήσει πίσω μου αν και κάποιους δίσκους τους έβαλα τόσο βαθιά μέσα μου που έγιναν κομμάτι του εαυτού μου...εεεεεεε παραφέρθηκα , γαμώ ρε , εεεεεεεεεεεεεεεεεεε καλησπέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε όχι και μαλάκας ο Ζάππα!!! Λίγο ρησπεκ...

    Σημαντική μπάντα οι Σμιθς οπως και να το κάνουμε οσο γραφικός και απάλευτος και να μου φαίνεται πλέον ο Μόρισευ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή