2/7/09

Last nite...


Ούτε τσάμπα κόκακόλες είχε ούτε τίποτα... Και είχε γέλιο η εφαρμογή του "νέου νόμου κατά του καπνίσματος"! Ουαααχαχαχαχα! Τέτοιο ντουμάνι στο Τάε Κβο Ντο... Το Ζαμπίδη θα τον έπαιρνε ασθενοφόρο από την ασφυξία.

Της πουτάνας κόσμος, 8 ευρώ, γάμησε η τιμούλα, όπως γάμησε τα νεύρα μου αυτός ο πανηλίθιος που ανέβαινε ν' ανακοινώσει κάθε συγκρότημα, υπενθυμίζοντάς μας ταυτόχρονα ότι είναι πολύυυυυ λίγα τα λεφτά για καλλιτέχνες τέτοιου μεγέθους. Σώπα! Ευχαριστούμε, κόκακόλα, που μας ανεβάζετε το επίπεδο και δε χώνετε βαθιά τη χερούκλα στην τσέπη μας... Κάπου είπε κιόλας ο τυπάς ότι και τα 8 δε θα τα βάζανε στην τσέπη, κάτι για καθαρισμούς έλεγε, μάλλον για καθαρισμό του χώρου απ' τις γόπες θα μίλαγε... Ότι και να έλεγε ο πανίβλακας άκουγα μόνο μπλα μπλα μπλα...

Anyway, οι Primal Scream.... Ο ήχος ομολογουμένως ήταν σκατά, ο χώρος έφταιγε γι' αυτό, αυτός ο θόλος που πάθαινα ίλιγγο όταν τον κοίταζα, αλλά οι Primal Scream γαμήσανε... Θ' αγόραζα δίσκο τους βγαίνοντας... Έβαλα ν' ακούσω το XTRMNTR μετά από χρόνια... Με το twee κόλλημα που έχω φάει τον τελευταίο καιρό η θορυβοπαλιοροκιά των Scream ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμουν... Σούπερ. Κι ας μην παίξανε το "Pills". O Gillespie έχει πλέον τελειοποιήσει την αρρώστια του με τους Stones ηχητικά, κάνοντάς τη ν' ακούγεται φρέσκια και ενδιαφέρουσα... Οι κιθάρες παίρνανε μυαλά και αφήνανε μόνο σημάδια... Τι να λέμε τώρα...

Μετά βγήκανε οι Flakes. Δεν ξέρω γιατί. Πολύ πόζα για το τίποτα. Τίποτα όμως. Απλά pathetic... Ιδίως όταν ο βλάκας κιθαρίστας που είχε ίδια κιθάρα με τη δικιά μου έπεσε στα πατώματα σαν επιληπτικός και έπαιζε το "ροκ σταρ" γέλασα τόσο πολύ που μου 'ρθε να ξεράσω...

Και μετά οι Bloc Party. Άκουσα το "Banquet" κι έφυγα. Σιγά τη μπάντα.

5 σχόλια:

  1. αρρώστια πες τα , πες τα , αυτή η μπάντα δεν υπάρχει , γαμήσανε , γαμάνε πάντα ,Primal scream ρεεεεε. οι Bloc Party ούτε με ωτοασπίδες δεν παλευόντουσαν αφού τελικώς ο Ορεκέκε είναι σκατόφλωρος και δεν ήξερε ούτε κιθάρα να παίζει , μου ήθελε και αλλαγές από τελεκάστερ σε ρικενμπάκερ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να φανταστείς ούτε τη ρίκενμπάκερ δεν τσέκαρα... Μ' αρέσουν αλλά είμαι φέντερ μάνιακ... Αν και ξενέρωσα που ο κορν φλέικ είχε ίδια τζάγκουαρ με τη δικιά μου... Γι' αυτούς δεν έχεις να πεις τίποτα; Πόσο γαμήσανε οι Primal Scream αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι κορν φλέικ ρε είναι μηδέν . Τι να σχολιάσω???? Καλά η τζάγκουαρ είναι η αγαπημένη μου κιθάρα . Ε εννοείται ρε φέντερ αλλά να σου πω την αλήθεια εμένα μου αρέσουν και οι γκίμπσον , είμαι ολντ τάιμ κλάσικ (δεν ξέρω να παίζω κιθάρα στο μεταξύ ούτε νότα απλά έχω κόλλημα να τις ξέρω όλες!!)Καλά οι Primal Scream είναι πάντα αρρώστεια όμως ο Gillespie δεν ήταν όσο κόκκαλο περίμενα . Τι να λέμε για αυτή τη μπάντα τώρα , τόσα χρόνια τα λέμε , ΓΑΜΑΝΕ , ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΡΟΚ ΕΝΤ ΡΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά, και σταθερά βγάζουνε καλούς δίσκους. Δεν έχω καταλάβει γιατί ο κόσμος σταμάτησε να δίνει σημασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε νομίζω ότι σταμάτησε . Όποιος γούσταρε , γουστάρει ακόμα . Εγά πάντως έχω αγοράει τα άπαντα στην ώρα τους και πέρυσι φυσικά και αγόρασα το δίσκο τους . Είναι μπαντάρα . Bloc Party και αρκίντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή