14/7/09

Blur

Είναι άραγε γεγονός η επανασύνδεσή τους... Είναι γεγονός οποιαδήποτε επανασύνδεση; Προσωπικά χέστηκα... Δε θα ξεκουβαλιόμουν να τους δω ΠΟΥΘΕΝΑ... Ούτε μέχρι το σιχαμένο Terravibe δε θα πήγαινα, πόσο μάλλον μέχρι... ε.... το εξωτερικό τεσπά. Τι σημασία έχει; Έχουν να δείξουν κάτι καινούριο; Θέλω ν' ακούσω κάτι καινούριο; Μάλλον όχι....

Ίδια κατάσταση και με τους Jane's Addiction... Ποιος ο λόγος... Πραγματικά. Τόση ανάγκη έχουν από τα φράγκα μου; Καλά, τα δικά μου δεν τους τα δίνω με την καμία, αλλά λέμε τώρα. Εσύ δώστα. Είναι γεεεεεροι και αν δεν κάνω λάθος, δεν προβλέπεται σύνταξη για συνθέτες συγκλονιστικών, ομολογουμένως, ήχων. Άσε που οι περισσότεροι απ' αυτούς είναι και πρώην χρήστες... Ποιο κράτος να μεριμνήσει γι' αυτούς; Νταξ, οι Blur, βέβαια, με τίποτα... Το πολύ κανά Champagne OD...

Γι' αυτό λοιπόν, μια συμβουλή για κάθε ενδιαφερόμενο: Αγαπητοί γερασμένοι pop stars, μην μπείτε στον κόπο να μας (ξανα)δείτε. Δε γουστάρουμε και πολύ.

4 σχόλια:

  1. Από τη μια έχεις δίκιο από την άλλη όμως ,έστω και ας είναι γέρος , ο Perry Farell για εμένα είναι απωθυμένο να τον δω .Οι περισσότεροι ναι μην έρθετε καν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα. Και για μένα είναι, αλλά μετά από κάτι λάιβ σε λέττερμαν κλπ που είδα μετά την 1η επανασύνδεση (Kettle Whistle εποχή), δεν πολυέχω όρεξη να τους δω... Για την ακρίβεια τρέμω για το τι θα κάνουν στην εικόνα που έχω φτιάξει μέσα στο κεφάλι μου γι' αυτούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι όχι, χίλιες φορές όχι... Σήμερα πάω !!! πάντως... Αύριο αναμετάδοση... Αν έχω όρεξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή