16/7/10

!!! - Strange Weather, Isn't It?

Παίζει να χρειαστεί να βάλεις μαλλιά μετά απ' αυτό... Απλά... Παίζει βασικά να μη χρειάζεται να γράψω τίποτα άλλο... Απλά...
 Από τότε που τους είδα πέρυσι και άκουσα κάμποσα από τα κομμάτια του δίσκου στο εν λόγω show, είχα κολλήσει, σε φάση ήθελα να τ' ακούσω από studio φάση... Mutant Disco... Τελείως. Gang of Four καταστασάρα, "Songs of the free" περίοδος, παίζει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος στον κόσμο που αυτός είναι ο αγαπημένος μου δίσκος τους, ασύλληπτο groove, μαλάκα, το πόνημα σε φάση "σε πάει"... Δε βγαίνει από το στερεοφωνικό με την καμία. Δε χορταίνεται... Dub στοιχεία, το φάντασμα των Liquid Liquid παρόν όπως και σε κάθε προηγούμενη προσπάθειά τους, γαμάει, γαμάει, θέλει να κάνεις αγώνα, ώστε μ' αυτό τον ήλιο, τη ζέστη ν' ακούσεις κάτι άλλο... Δε βγαίνει ρε... Κολλάει εκεί και παίζει στο repeat. Αρρώστησα λέμε... 
Τι δισκάρα, ρε πούστη... Σχεδόν μου σκάνε ξανά οι ευωδιές των χίππιδων από πέρυσι, είχα λιώσει, γάμησέ τα, η πιο γαμάτη live μπάντα που έχω δει ποτέ, δεν έχω τσεκάρει και πολλές, αλλά είμαι σίγουρος ότι να περάσω καλύτερα σε τέτοια φάση δεν υπάρχει περίπτωση. Καθώς κοιτούσα τα πρώτα που έγραψα, μάλιστα, συνειδητοποίησα ότι ήμουν πιο ακραίος τότε, σα να 'χω μαλακώσει λίγο, θα το διορθώσω, που θα πάει, για ένα όνομα ζούμε...
Τι άλλο να γράψω ρε; Δεν... Απλά δεν... Γαμάει λέμε... Δη εντ... 

3 σχόλια:

  1. Woooooowww what a fuckin`grrrroooove!!!!!!!Amazing summer sound....
    P.S.:Try it loud.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το groove τους είναι ασύλληπτο,καταστροφικό για τα γονατα σε μορφή μικρών καρδιακών προσβολών στη πίστα.. Για να δούμε, γιατί τπ προυγούμενο τους ήταν λίγο κάτω απο αυτό που περιμένα(με). Μισό τραγούδι που άκουσα, μου φάνηκε σα να πα να στραφούν σε πιο "4 the ladies" καταστάσεις, αλλα για να λες songs of the free, κατι καλο θα συμβαινει

    με κάτι τέτοια καβατζώνεις θέση θεούλη ισοβίως

    http://www.youtube.com/watch?v=HWlscJvsrcA

    ΑπάντησηΔιαγραφή