28/7/10

High Wolf - Ascension

Το ότι αποχαιρετάω σιγά σιγά τη μιζέρια για δεκαπέντε παλιομέρες που θα λιάζομαι, έχοντας γράψει για δύο δισκάρες (δηλαδή για μία μέχρι στιγμής, η άλλη είναι αυτή εδώ) με γεμίζει με ελπίδα για το τι θα αντιμετωπίσω στην επιστροφή...
Οι High Wolf είναι ακόμα μια κολασμένη τερατομπάντα της Not Not Fun, της εταιριάρας που μου 'χει γαμήσει τον, ούτως η άλλως σκατογαμημένο απ' όλες τις τρύπες εγκέφαλό μου, με όλες (μα όλες) τις κυκλοφορίες της...Αφού σκέφτομαι ν΄αλλάξω τον τίτλο του blog σε "Avant Kosmische Dub HIPPIE that loves Swearing"... 
Τριπάρα ο δίσκος, ιεροτελεστία φάση, κάψιμο... Με κολλάει κι η σκηνική τους παρουσία, με τις μάσκες και τα διάφορα... Θόρυβος, μαλάκα, εξαγνισμός σε φάση, αυτό το "έργο" ακούγεται μόνο απίστευτα δυνατά, για να αφομοιώσεις όλη την ένταση που κρύβει... Ειλικρινά δεν περιγράφεται... Αυτό προσπαθώ να κάνω εδώ και τόση ώρα και είναι πραγματικά ακατόρθωτο να συμμαζέψω το χάος που 'χει επιφέρει στην ψυχοσύνθεσή μου... Συγκλονιστικοί...
Πιο "ethnic" από άλλες κυκλοφορίες της εταιριάρας, όπως είναι αναμενόμενο, όμως, η βρωμοχίππικη σφραγίδα της είναι παντού. Αυτό το κλασσικό Wall of Sound (Wall of noise, βασικά), το ambience που απελευθερώνεται από την κατάχρηση θορύβου, τόσο βάναυσο που ακούγεται "ειρηνικό" τελικά, σε λούζει σε φάση, σε γεμίζει... Άξια προσθήκη, αναμφισβήτητα... Το τράβηξα από το Suicide Dots, αλλά η αγορά του έχει προγραμματιστεί (έχει γίνει αναγκαία σε φάση) μαζί με την επιστροφή μου μετά το τουρ στην ύπαιθρο... 
Δισκάρα, ποιότητα, ταξίδι τελείως... Drone-y όσο δεν πάει άλλο, μου 'κανε τα εγκεφαλικά κύτταρα μπάλες ποδοσφαίρου απ' τη διόγκωση... Αριστούργημα... Τι σκατά, ρε πούστη... Σχεδόν δε θέλω να μπω στο καράβι... Καλά, έχω καιρό μέχρι τότε... Για πάμε πάλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου