10/6/10

Teenage Fanclub - Shadows

To χρειάζομαι αυτό; Μου είναι απαραίτητο; Θα μου αλλάξει τη ζωή; Θα θέλω να μιλήσω στους φίλους μου γι' αυτή την επιστροφή;  Γι' αυτή την κυκλοφορία, χωρίς να λάβω υπόψη μου τη συνολική προσφορά των Teenage Fanclub στη μουσική, έστω; Για κάποια παλιότερή τους, εκτός του "Bandwagonesque" (μ' άρεσε, ήμουν μικρός και αδαής, τι να κάνω); Δεν ήξερα μήπως από την αρχή ότι δε θα με μάγευε τίποτα πια απ' ό,τι και να κυκλοφορούσαν ετούτοι οι συμπαθείς, αλλά ανέκαθεν βαρετοί Σκωτσέζοι; Περίμενα να έχουν εξελιχθεί; Σε τι; Περίμενα την "έκπληξη"; Μια επιστροφή, έστω, στις "χρυσές" μέρες της Creation; Δεν απορούσα και τότε πως στο διάολο κολλούσε ο κόσμος με δαύτους όταν οι συνθέσεις τους περιορίζονταν στη φάση "χλιαρομπαλάντα που ροκάρει" (μπλιαχ); Υπάρχει, άραγε, μία στο τρισεκατομμύριο περίπτωση μόλις τελειώσω τη συγγραφή του παρόντος να  βάλω το δίσκο να ξαναπαίξει; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου