2/1/10

Here it comes another Year...


Αυτό ακριβώς...
Ένας γαμημένος καινούριος χρόνος. Γεμάτος ελπίδες για περιπέτειες στην ανοησία των γύρω, στα κεφάλια της παγκόσμιας κοινότητας κι εγώ στέκομαι, κι αισθάνομαι το σώμα μου γεμάτο ενοχλητικές πευκοβελόνες. Ναι, σκατά ξύπνησα. Σιγά την πρωτοτυπία.
Ελπίδα για το καινούριο, για αλλαγή, εσωτερική, όχι εξωτερική, είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την εμφάνισή μου, ίσως ένα ζευγάρι χρωματιστές κάλτσες να μ' έκανε να αισθανθώ καλύτερα, ναι είμαι τόσο ολιγαρκής, ίσως όχι, ίσως να χρειάζομαι κάτι άλλο αυτή τη φορά, να βγω από τη μιζέρια που με κάνει τόσο μα τόσο δημιουργικό. Μμμμμμ... Κάλτσες...
Ίσως...
Ξέρω 'γω...
Το soundtrack κι αυτής της χρονιάς θα είναι και πάλι το "Cats and Dogs" των Royal Trux, μια χλεύη στη λαίλαπα του grunge, ή μπορεί και να παίξει κάτι διαφορετικό φέτος. Το "Accelerator" ας πούμε... Ακούω το "Stevie"... Βάλε και το ότι ο νέος χρόνος μου ξημέρωσε κι εγώ ήμουνα νηφάλιος... Χμμμ... Ίσως φέτος τα πραγματα να είναι διαφορετικά...
Ίσως...
Ξέρω 'γω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου