22/1/10

Harlem - Hippies

Η καινούρια αγαπημένη σας μπάντα. Η καινούρια αγαπημένη μου σίγουρα. Τόσο απλά. Συνήθως φεύγω τρέχοντας όταν βλέπω τις δύο γαμημένες λέξεις: Austin, Texas... Αλλά τούτοι 'δω γαμάνε. Συνθετικά ανώτεροι από τους Black Lips, τους τρώνε στο attitude, βέβαια, αλλά είναι συνεπιβάτες στο ίδιο Garage Punk τρένο, με εμφανέστατη την επιρροή του Daniel Johnston, όμως... Για τον πούτσο στίχοι, αλλά για να χοροπηδάς σα μαλάκας δεξιά κι αριστερά ό,τι πρέπει. Σ' αυτό το χορευτικό παραλήρημα επιδόθηκα όταν πρωτοπαίξανε στο stereo... "Boy, can I dance good" που λέγανε και οι υπερ του φυσιολογικού γαμάτοι proto-punks, οι Pagans.
Τα 'χουμε ξαναπεί για τη σχέση μίσους και πάθους που έχω με το Garage... Γενικά, η παρελθοντολαγνεία με αηδιάζει. Να βαράς μια φαρφίσα όπως το '64 εν έτει 2010, μαλάκα, δεν μπορεί, κάποιο πρόβλημα θα έχεις... Ε, με δαύτους δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος. Ακούγονται, παρότι lo-fi του κερατά, σύγχρονοι...

Και κάθε κομμάτι τους, μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την πρώτη, αλλά στάνταρ έχει ένα γαμάτο hook κρυμμένο κάπου, ικανό να σε κολλήσει ή/και, για τους πιο τολμηρούς, που δε μένουν με γονείς ώστε να εισπράξουν βλέμματα κλασσικής μικροαστικής οικογένειας
, ικανό να τους σηκώσει από τη γαμοκαρέκλα για να κουνήσουν τα κωλομέρια τους...

Ρε, δεν παίζονται τα μαλακισμένα. Κόντεψα να ξεχάσω την ύπαρξη του Nobunny... Είναι και ο δεύτερος δίσκος τους, άρα παίζεi να τους ξέρετε ήδη και 'γω να είμαι ο άσχετος που κάνω σα να ανακάλυψα την Αμερική... Το Austin. Texas.

Τσέκαρα το myspace τους και κάθε μήνα ανεβάζουν και μια καινούρια διασκευή... Κάποιο μήνα, λοιπόν, ανεβάσανε το "Junkie Nurse" των Royal Trux... Ρε μαλάκες, πραγματικά τώρα, τι παραπάνω να πω για τους τσεκάρετε;

10 σχόλια:

  1. μου άρεσε πολύ το Hippies,περισσότερο από FREE DRUGS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις πριν δυο μέρες βρήκα χρόνο να τσεκάρω τούτα τα λέσια (τίτλος τιμής)! Ενθουσιάστηκα σε φάση "τους πετάω το εσώρουχο"! Πολύ εύστοχη η παρατήρηση για επιρροή Daniel Johnston.

    Καλά, ακόμα γελάω με το πιο πρόσφατο ποστ σου. Άμα ξαναμπώ στο μπλογκ σου από το γραφείο, να μη με λένε "ΤσάκαΤσούκα".
    Είσαι ζημιά!

    Καλησπέρα & ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. o Kουνελος εβγαλε δισκαααρα!!σιγα ομως μην ασχοληθει ελληνας μπλογκερ ή παραγωγος με την παρτη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το βαρέθηκα το τελευταίο του Nobunny... Ανέμπνευστο. Να είδες; Ασχολήθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και μονο που ασχοληθηκες σε τιμαει, δεν εχει σημασια που διαφωνω ακραια με την αποψη σου. κι εγω τσεκαρα Factory Floor, επειδη σε εμπιστευομαι. στειρος πειραματισμος για τον πειραματισμο... μακρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κακώς με εμπιστεύεσαι... Έχω εξαιρετικά χάλια γούστο και το καυχιέμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν υπαρχει χαλια γουστο παρα μονο προσωπικο. το γουστο του καθενος ειναι σεβαστο.
    σε εμπιστευομαι οπως εμπιστευομαι και σεβομαι την αποψη οποιουδηποτε γνωριζει περισσοτερα απο μενα σε οποιονδηποτε τομεα.

    πες μου οτι αστειευεσαι για το remix του suffocation από Los Campesinos. αν θυμαμαι σωστα (εχει περασει καιρος, Ιουλιος πρεπει να ηταν οταν ακουσα το suffocation και τα 6 remixes του) ήταν το χειροτερο με διαφορα.. γαμουν οι White Ring!
    ειδες συμπτωση γουστων ως προς αυτους;

    ξερεις, σε διαβαζω και δεν μπορω να καταλαβω γιατι παιρνεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ την οποια μαλακια σου γραψει οποιοσδήποτε μαλακας (του εαυτου μου μη εξαιρουμενου) η οποια καθε αλλο παρα αναφερεται σε ΕΣΕΝΑ προσωπικα, αλλα στον χ καλλιτεχνη και αντιδρας εως και επιθετικα.

    αντε γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί έτσι σας έχω μάθει. Γιατί αυτό είναι το παιχνίδι. Γιατί (θεωρώ) ότι ακόμα και να σας κράξω το γουστάρετε. Εγώ το γουστάρω σίγουρα και το κάνω και πάρα πολύ καλά. Άρα όλοι είναι ευχαριστημένοι...
    Και, πίστεψέ με, ΔΕ θες να με θίξεις προσωπικά... Όχι εσύ, γενικά μιλάω... Αν τσεκάρεις τα σχόλια καιρό θα 'χεις δει ότι ιδίως με τη συγκεκριμένη μερίδα ατόμων δεν έχουν και πολύ "γέλιο" οι αντιδράσεις μου...
    Και μην παραπονιέσαι, τηρουμένων των αναλογιών, ευγενέστατος είμαι με την πάρτη σου, κι ας είσαι "Ανώνυμος"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ναι, δεν έχουν γελιο οι αντιδρασεις σου, οχι ομως για τους αποδεκτες τους, για τη συγκεριμενη μεριδα ατομων..
    το παιχνιδι καποια στιγμη σταματα, ειδικα στο χωρο των σχολιων. εχω προσωπικη εμπειρια, παλιοτερα ειχα μπλογκ.
    ελα, ρε φιλε! κι ας εισαι "Ανωνυμος". το παραμυθι περι ανωνυμιας στα μπλογκς. αν φερω ενα ψευδωνυμο καθισταμαι επωνυμος ή οι μαλακοαποψεις μου στα κομμεντς του χ μπλογκ αποκτουν περισσοτερο κυρος; αν σου ελεγα ότι με λενε π.χ. Γιωργο θα ειχε καποιο νοημα για σενα στο βαθμο που δε γνωριζομαστε προσωπικα;
    οσο Ανωνυμος ειμαι για σενα αλλο τοσο Ανωνυμος εισαι κι εσυ για μενα.
    ειπα παραπανω από οσα επρεπε, η διαθεση μου όμως είναι φιλικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε συ, υιοθετώντας ένα κάποιο ψευδώνυμο, τουλάχιστον μπορώ να γνωρίζω, ΑΝ αύριο μεθαύριο με ξενερώσεις, πώς θα σε αντιμετωπίσω... Με σένα συγκεκριμένα π.χ. που σε διακρίνει μια ευγένεια, έτσι και γυρίσεις και μου πεις "άντε γαμήσου ρε" θα γελάσω, αν και εφόσον ξέρω ότι είσαι ΕΣΥ αυτός που το είπε... Τώρα αν ένας οποιοσδήποτε ανώνυμος μου πει το ίδιο... εχμμμ... ας πούμε απλά ότι η αντίδρασή μου θα εξαρτηθεί από την τότε διάθεσή μου... Δεν έχει να κάνει με το ποιος είσαι στην πραγματικότητα, αλλά με το πως θες να εμφανίζεσαι σε μένα... Μου φαίνεται πιο τίμιο να μην είσαι τελείως ανώνυμος ξερω 'γω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή