15/12/09

Heaven Knows I'm Miserable Now...

Θα μπορούσα να γράφω για ώρες, να γεμίζω σελίδες, έπη, παλαιές και κενές διαθήκες για την προσφορά των Fall στη μουσική... Θα μπορούσε πραγματικά να είναι η μοναδική μπάντα που έχει νόημα... Ίσως και να είναι... Νταξ, είναι και οι Gang of Four, που τους κοντράρουνε στα ίσα...

Βασικά, θα μπορούσα να γράφω μόνο για μουσική... Η πλειονότητα των αναγνωστών μου θα ήταν τρισευτυχισμένη αν και μόνο έβριζα τη νέα κυκλοφορία του τελευταίου εξώφυλλου της ΝΜΕ... Άραγε βγαίνει ακόμα αυτή η κωλοφυλλάδα; Το απόλυτο φερέφωνο του αγγλοθρεμένου κιθαριστικού ήχου; Δεν έχω ιδέα... Ειλικρινά... Θα μπορούσα να γράφω εκεί... Τα εγγλέζικά μου είναι άριστα κι ας μην έχω Proficiency... Εδώ που τα λέμε, θα μπορούσα να έχω...

Τι έλεγα; Α, ναι...
Θα μπορούσα να γράφω για ώρες, να γεμίζω σελίδες, έπη, παλαιές και κενές διαθήκες για την προσφορά των Gang of Four στη μουσική... Θα μπορούσα επίσης να γράφω μόνο για τις μπάντες της Rough Trade, της Factory... Αν και η αλήθεια είναι ότι η μοναδική εταιρία που παρακολουθούσα και παρακολουθώ φανατικά είναι η 4AD... Θα μπορούσα να γράφω μόνο γι' αυτή...

Θα μπορούσα να γράφω μόνο για καινούριες μπάντες, κι ας μη μου λένε τίποτα... Θα σας άρεσε αυτό, ε; Το ξέρω ότι θα σας άρεσε... Να γεμίζω παραγράφους βρίζοντας τον κάθε μαλάκα σκατοάγγλο... Άγγλο και όχι αμερικάνο, έτσι; Στην Αγγλία δεν υπάρχει Utah, Iowa, Texas και άλλες σκατουπόλεις-πολιτείες που, ναι, τυχαίνει να έχει και 'κει μαλάκες που παίζουν μουσική οι οποίοι "δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τους άγγλους συναδέλφους τους"... Εκτός απ' την καταγωγή, θα συμπληρώσω...


Οι μαλάκες οι αμερικάνοι, ξυπνάνε και κοιμούνται μ' ένα όνειρο... Την Ευρώπη... Σνομπάροντας ένα ασύλληπτο πλούτο ήχων που βγαίνει απ' τη μαλακισμένη ήπειρό τους... Και, κακά τα ψέματα όλα τα σημαντικά genres από το αμέρικα ξεκίνησαν... Τα μοναδικά που προσέφερε η αγγλία είναι το Gothic - Dark Wave και κάτι μπούρδες τύπου IDM... Intelligent Dance Music... Αηδίες...

Τι έλεγα; Α, ναι... Θα μπορούσα να γράφω για ώρες, να γεμίζω σελίδες, έπη, παλαιές και κενές διαθήκες για την προσφορά των Cure στη μουσική... Σα να το κούρασα το θέμα... Δε με πάει και η λογοτεχνία τελικά... Από τότε που ξεκίνησα αυτό το αίσχος σκέφτομαι μόνο τη μουσική... Μουσικός άλλωστε είναι το πιο cool λειτούργημα-επάγγελμα του κόσμου... Θα 'θελα να 'μαι μουσικός... Διάσημος σ' ένα εκλεκτό κύκλο και η προσφορά μου να αναγνωριστεί αφού θα διαλύσω την μπάντα μου... Και να δίνω συνεντεύξεις σε documentaries για τον παλιό καλό καιρό που οργώναμε τα κωλοχώρια - ή τα μπαρ τις Αθήνας που παίζουν μόνο ελληνάρες... Το ίδιο είναι...

Σημείωση: τη φωτογραφία τη βρήκα γράφοντας στο google: stupid band... Είχε και χειρότερες ομολογουμένως αλλά με τούτους 'δω συγκινήθηκα... Ίσως γιατί σκέφτηκα ότι κάπως έτσι θα 'μουνα αν ήμουν 14... Θλιβερό το ξέρω...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου