17/12/09

Evangelista - Prince of Truth

Κόλλημα... Ακόμα μια τέχνη στο στερεοφωνικό μου... Ναι, τον αγόρασα... Και σιχαίνομαι την Constellation, άρα έκανα μεγάλη υπέρβαση...
Drone-y τσέλα και κιθάρες, η φωνή της Bozulich γαμάει, τον ηχογράφησε με πνευμονία λέει ο αστικός μύθος... Άρρωστος δίσκος τελείως ρε...
Συναίσθημα... Δεν ξέρω... Η περιγραφή μιας τραγωδίας χωρίς κάθαρση με νότες... Ναι, αυτή η φράση ενδεχομένως να περιγράφει επαρκώς το χάος που βγαίνει από τα ηχεία... Συναισθηματικά φορτισμένο χάος, φυσικά.

Επίσης, πόσο γαμάει όταν στο εσωτερικό της συσκευασίας του βινυλίου περιέχεται ΚΑΙ το cd; Άσε, απαντάω εγώ. Πολύ.
Μαλάκα, είναι από τις ελάχιστες φορές που πραγματικά δεν έχω να πω απολύτως τίποτα... Ούτε ιστοριούλα παίζει να διηγηθώ, ούτε από τα παιδικά μου χρόνια, ούτε από τις περσινές διακοπές στις οποίες ο συγκεκριμένος δίσκος θα μου ήταν απίστευτα χρήσιμος. Αναζητήστε το ρε, για να γουστάρω εγώ καλό θα είναι.

10 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοίτα ρε τι γίνεται, τόσο καιρό σε διαβάζω και μόλις έμαθα οτι έχουμε κοινούς φίλους -τον κάρλι in particular. ρε μικρός που είναι ο κόσμος...

    να σου πω, αυτοί οι τύποι που προσπαθείς να μας πουλήσεις τώρα, είναι τίποτα συγγενείς με τη λίντα; γιατί άμα είναι, να τα βοηθήσουμε τα παιδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι, απλή συνωνυμία. Τσέκαρέ τους ρε, είσαι και μεταλλάς θα γουστάρεις.
    Ό,τι και να σου πει ο Κ. για το τζάμι στο φροντιστήριο είναι ψέματα. Αυτός το έσπασε, εμένα στήσανε στο εδώλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. i beg your pardon? ex-metalhead είμαι, όχι οτι έχει καμιά σημασία βέβαια... θα τους τσεκάρω πάντως.

    μωρέ δεν τον ξέρω τι μουλωχτός είναι; πίσω από το προσωπείο του καλού παιδιού κρύβεται ένας αδίστακτος τεντυμπόυς... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσε ρεεεεεεε... Once a metalhead, always a metalhead... Είδα και τι εκπομπή κάνεις... Δεν άκουσα ακόμα, γιατί φοβάμαι.

    Ο Κ. πετάει ακόμα βρεγμένα κωλόχαρτα στις τέντες των απέναντι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαζά-χαζά το μέταλ μέρος της εκπομπής θα σ' άρεσε γιατί πέφτει πολύ κράξιμο στους μεταλλάδες. πέρνα πάντως μια βόλτα αυτή την κυριακή: δε θα παίξω καθόλου μέταλ, θα είναι κι ο κ. μάλλον, το κατάστημα διαθέτει και τσατ, πλάκα θα χει.

    τα έχει κόψει αυτά πλέον το αγόρι μας, μόνο δένει κατσαρόλες στις ουρές των σκύλων και τους αμολάει να τρέχουν στα καλντερίμια. αδιόρθωτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν περάσεις πάντως από το μπλογκ, σήμερα τον έκανα πρώτο μάγκα τον κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλά εσένα δεν σε κλείδωσα στο υπόγειο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαβάζοντας το ποστ σου για το νέο Pocahaunted, θυμήθηκα την τελευταία* φορά που είχες καταπιαστεί με πραγματική τέχνη, ήτοι με το δίσκο των Evangelista, γι' αυτό επέλεξα να σχολιάσω εδώ. Είχα ενθουσιαστεί τότε, που τα τσάκα τσούκα μου ήταν αθόρυβα, βλέποντας έναν μπλόγκερ να ασχολείται με τους Evangelista.

    Το κεφάλαιο Carla Bozulich θέλω και οφείλω, όταν βρω το χρόνο, να το μελετήσω στην ολότητά του. Τόσα πρότζεκτ, τόσες συμμετοχές πώς να την προλάβω;!

    (*Ίσως να αδικώ άλλους δίσκους και αντίστοιχα ποστ σου που μεσολάβησαν, αλλά ακαριαία μου ήρθαν στο μυαλό οι Evangelista κι οπωσδήποτε αυτή η σύνδεση κάτι σημαίνει.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή