5/4/11

Cold Cave - Cherish The Light Years

Για κάποιο περίεργο λόγο επέτρεψα να ταυτιστεί το όνομα των Cold Cave μ' αυτό εδώ το μπλογκ... Είμαι κολλημένος βασικά, σιγά τον περίεργο λόγο.
Το "Love Comes Close" ήταν το soundtrack δύο ετών, ουσιαστικά. Σε όλες τις φάσεις ταίριαζε τέλεια. Ξενέρωνα, γούσταρα, ταξίδευα, πηδιόμουνα, έγραφα, κάπνιζα, ζωγράφιζα, έπινα, δεν έπινα, μέρες, νύχτες, ώρες, πάντα έπαιζε από πίσω. Επέβαλλε βίαια το γκρίζο σε μια επιβίωση όλο χρώματα.
Έσκασε τη χρονική περίοδο που βαριόμουν τα πάντα και μου τα έβαψε μαύρα αναγκάζοντάς τα να λάμψουν μέχρι που τυφλώθηκα...
.....................................................................................................
Δεν ξέρω που πάω μ' αυτό, δε φαίνεται να οδηγεί κάπου συγκεκριμένα, έχω αφεθεί στους ήχους, περιμένω αυτοί να με καθοδηγήσουν, να πω αυτά που θέλω να πω. Αλλά κολλάω εκεί, τους αφήνω να κάνουν τα δικά τους, η συγγραφή μπορεί να περιμένει. Μπορεί και να πάει να γαμηθεί, δε με πολυαπασχολεί. Όχι όσο παίζει αυτό από πίσω...
Δε θέλω να βγει κάτι γιατί πρέπει να γραφτούν κάποιες γραμμές. Για το προηγούμενο δεν έγραψα παρά ελάχιστα, παρόλα αυτά "μεγάλωσε" μέσα μου όσο κυλούσε ο χρόνος και σημάδευε με τον τρόπο του τις νύχτες μου.
Το "Laurels of Erotomania" σε φάση μου μίλαγε κάπως, είχα την αίσθηση ότι έλεγε κάτι για μένα ρε... "People pay attention to me, I don't know why"... Μόνο αυτό. Δεν ξέρω γιατί σκατά συνέβη. Δεν ξέρω αν το ήθελα καν. Αυτή την "προσοχή". Έχω κολλήσει τελικά μ' αυτή την κατάσταση, σα μια βασανισμένη φωνή μες στο κεφάλι μου "μου χρωστάς το κορμί σου, ρε πούστη, αυτό χρειάζομαι, είμαι μέσα στο κεφάλι σου, κόψε τ' αρχίδια σου να μπεις μέσα μου. Γιατί μου χρωστάς. Θυμάσαι;". Θυμάμαι...
Οι φαντασιώσεις μου, βασικά, όλες οι μαλακισμένες ιστοριούλες που κατά καιρούς εμφανίζω οφείλονται στην εξιδανικευμένη μορφή μιας γκόμενας, η οποία έχει εγκατασταθεί μόνιμα στη δεξιά πλευρά του εγκεφάλου μου, και μου υπαγορεύει τις πιο απαίσιες αλήθειες ενώ αλλάζει πόδι ακολουθώντας το ρυθμό του "Life Magazine"... Τώρα και του "Underworld USA"... It's a blasphemous world today... Ευτυχώς.
Είναι επικίνδυνο όλο αυτό ρε. Είναι ξεχωριστό. Είναι συμβατικό, είναι συγκεκριμένο, είναι σύγχρονο, είναι σήμερα, είναι υπέροχο. Είναι κάτι που σου συμβαίνει, αν του δώσεις το χρόνο που χρειάζεται θα σε συνεπάρει και τέλος.... Μέχρι να ξαναρχίσει...

15 σχόλια:

  1. Πολύ A place to bury strangers φάση.Γαμώ!Και το κειμενάκι αληθινό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A!Για την επιλογή των φωτογραφιών σου βάζω Άριστα μόνο και μόνο για τη τελευταία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το περίμενα πως και πως αυτό το κείμενο.. Όπως και ο δίσκος, πηδάει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...προσπαθώ πόση ώρα να σκεφτώ κάτι να γράψω για το "Cherish..." και το μόνο που μου έρχεται είναι αυτό :
    "Forever haunted by the roads I know and if not above I'll see you below."

    by the way όμως, πιστεύω ότι αυτό το album "κάλυψε" ένα μεγάλο κενό φέτος στην τόσο σκατά μουσική χρονιά που διανύουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γάματα... Και ο καλύτερος δίσκος για οδηγηση μέχρι στιγμής. Κι αυτό για μένα λέει πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Μπαντάνα του Λευτέρη5 Απριλίου 2011 στις 7:29 μ.μ.

    Ο καλύτερος δίσκος για οδήγηση πράγματι

    Ειδικά όταν είσαι δεμένη στον αριστερό καθρέφτη και ο αέρας διαπερνά το καρώ δέρμα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Raggedy Man

    Για οδήγηση αυτό και το καινούριο Victims ρε!

    @ M.

    Μου φαίνεται υπερβολή το 'σκατα μουσική χρονιά'... Όσο το σκέφτομαι, έχω ακούσει αρκετούς γαμάτους δίσκους, όχι σαν το 2010 βέβαια που κάθε βδομάδα ξεπηδούσε κάτι γαμάτο, but still...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Soul

    ναι έχεις δίκιο, ίσως είναι λίγο υπερβολικό αυτό που είπα. ίσως έπρεπε να αναφερθώ μόνο για την αρχή της χρονιάς γιατί όντως τον τελευταίο καιρό άρχισαν να βγαίνουν αρκετά καλά album.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξεκολλάτε ρε. Χάλια είναι το '11, 5-6 κούκοι δε φέρνουν την άνοιξη...

    @South of the River
    Η διονυσιακή αυταρέσκειά τους συγκίνησε την κριάρικη ψυχή σου ε; Αναμενόμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μια χαρά είναι το 2011 στον τέταρτο μήνα του....μην ξεχνάμε ότι δεν είναι 1967...τα συγκροτήματα δεν βγάζουν 2 album το χρόνο..και είναι λογικό πως όλα αυτά που μας συγκίνησαν το 2010 θα κυκλοφορήσουν νέο album το 2012 και αν...τώρα που είπα 2012 ..ας υποθέσουμε πως επιβεβαιώνεται επίσημα η καταστροφή του κόσμου....τελευταία νύχτα στον κόσμο...έχεις χρόνο να ακούσεις 3 album λίγο πριν το τέλος...3 όμως αυστηρά....επίσης θέλω και το τραγούδι που θα σας συνοδεύσει στα θυμαράκια...αν υποθέσουμε πως το τέλος θα είναι όπως και στο night on earth του jarmusch..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χμμμμμμμμ...
    1. Sonic Youth - Evol
    2. Swans - Children of God
    3. Foetus - Nail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ... όσο για κομμάτι, πολύ θα ήθελα να είναι το "Night" της Zola, αλλά στο "Descent into the Inferno" βλέπω να πέφτει η αυλαία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή