14/11/09

Βαριέμαι...

...Συνέχεια... Μου δίνει δύναμη... Αισθάνομαι ζωντανός μέσα στην απραγία μου... Γράφω μαλακίες για να λέω ότι κάνω κάτι... Η δημιουργικότητα περιορίζεται στο μίνιμουμ... Ακίνδυνα κείμενα για μουσική... Αυτό είναι... Η φάση έχει ξεφουσκώσει καιρό τώρα... Συνεχίζει αυτόματα ως διέξοδος από το καθημερινό τίποτα...
Ο έρωτάς μου με τον καθρέφτη, ευτυχώς, καλά κρατεί... Το κάτουρό μου θεραπεύει ανίατες ασθένειες... Αλήθεια... Γράφω ψέμματα... Κανείς δε με ξέρει άρα μπορώ να λέω για μένα ό,τι στο διάολο μου καβλώσει... Μικρά κομμάτια της ρουτίνας μου χώνονται στις γραμμές... Αναπόφευκτα... Όλα στα πλαίσια δημιουργίας ακίνδυνης τέχνης...
Σαν την indie music ένα πράμα... Μουσική για partying... Συγγραφή για partying...
Θα 'θελα να κάνω κάτι που να μυρίζει αίμα από χιλιόμετρα... Αλλά όχι εδώ... Αλλού... Αρχίδια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου