7/2/12

Schoolboy Q - Habits & Contradictions

Δεν ακούω τόσο Hip Hop όσο παλιότερα. Τα καλύτερα που άκουσα είναι στα '90s, κι ό,τι ψάχνω είναι σ' αυτά τα χρόνια, τα πιο μετά απογοητεύουν... Εντάξει, είμαι και ψιλο-άσχετος, μη λέμε και μαλακίες, αλλά μου 'χουν πει ότι έχω καλό αυτί. Τώρα γιατί το εν λόγω αυτί μ' έχει κάνει να κολλήσω με Lil' Wayne πιο πολύ απ' όλα είναι άλλο θέμα... 
Απ' την άλλη στην indie rock φάση επί του γενικοτέρου που είμαι και αυθεντία έχω να γράψω για τόσο σκατά δίσκους που πραγματικά δεν έχω καμία όρεξη. Θα αναφερθώ απλά: 
Lana Del Rey - χάλι γκάλι και Ελένη Βιτάλη 
Leonard Cohen - γεροντική άνοια και πάλι καταφέρνει να βγάλει τον ίδιο ακριβώς δίσκο που βγάζει από την αρχή της καριέρας του. Καλά, κατόρθωμα.
Perfume Genius = άοσμο αποτέλεσμα 
Mark Lanegan - Ελάτε τώρα, δε θα ξεμπερδέψω τόσο εύκολα με δαύτον, θα ετοιμάσω έπος...
Gonjasufi - μετριότης, μετριοτήτων τα πάντα μετριότης 
Tennis - Young and old and shit
The Twilight Sad - ωπ! Όχι, αυτόν είπα να τον ξανακούσω...Αλλά έπρεπε να με πιάσει με τη μία... Τέλος πάντων, μετά απ' αυτό.
Grimes - είναι τόσο αηδιαστικό που σιχαίνομαι να γράψω.
A Place To Bury Strangers - Μια ακόμα από τα γαμημένα ίδια. Τουλάχιστον ο "ήχος" είναι ακόμα εδώ. Καλά, μπορεί να μην είναι και τελείως καλό αυτό.
Αυτό που προσπαθώ να δείξω ότι, στην παρούσα φάση, δεν μπορώ να βρω ούτε ένα δίσκο, του scene με το οποίο το μπλογκ καταπιάνεται, άξιο ν' ασχοληθώ. Εγώ η ατομάρα. Γι' αυτό πάμε κάπου αλλού...
Είχα τσεκάρει αργά το περσινό "Section.80" του Kendrick Lamar, μου 'χε κάνει τρελή εντύπωση, παρόλα αυτά. Και απ' αυτή την κωλοπαρέα βγήκε κι άλλος ένας. Από το γαμημένο πουθενά. Και με γάμησε...
Το πρόβλημά μου με όλους τους σημερινούς Hip Hop δίσκους είναι η τεράστια διάρκειά τους. Βαριέμαι πριν τελειώσουν. Δώσε μου χίλιες φορές ένα EP με τρία κομμάτια που γαμάνε, παρά ένα LP με είκοσι πέντε κομμάτια με τα μισά fillers. Με το "Habits & Contradictions" πάλι, δεν κουράστηκα λεπτό. Δεν υπάρχει τίποτα περιττό εδώ και οι μονάδες που ξεχωρίζουν αγγίζουν το υπέροχο.
Βουτηγμένο στην απελπισία και την απόγνωση, μου θύμισε παλιότερες δουλειές των Geto Boys, όταν έδιναν σημασία στο στίχο περισσότερο και όχι στο να δείχνουν τελείως badass... Τα ξερά beats φέρνουν στο νου τα παλιά των Wu Tang Clan, όταν δεν είχαν αίσθηση κινδύνου, όταν έκαναν αυτό που τους έβγαινε φυσικά. Είδες τι έκανα μόλις; Ανέφερα τις δύο αγαπημένες μου μπάντες του είδους. Ναι, έχω αρρωστήσει τόσο πολύ.
Το αποτέλεσμα ζέχνει πρωτοπορία. Απλά. Και δε φοβάται ούτε το groove ούτε να σαμπλάρει τους σιχαμένους Menomena, δίνοντας λόγο ύπαρξης στα ηχογραφημένα ξερατά τους. Ούτε τους Portishead σεβάστηκε. Τίποτα. Αυτά τα ιερά τέρατα στα μυαλά των χίπστερζ (βάζω και τον εαυτό μου σ' αυτή την ευγενή αγέλη ανεγκέφαλων μουστακαλήδων, μη νομίζεις. Τα πάντα για να βλέπω μούτρα να κρέμονται).
Από τη μέρα που ο LKrory21 μου έσπρωξε το "Hands on the Wheel", σε ένα twit που μου 'ρθε όσο ήμουν δουλειά και, λογικά, μέχρι να φτάσω σπίτι θα είχα ξεχάσει, δεν μπορώ να το βγάλω απ' τα ηχεία. Άσχημο κόλλημα. Δοκίμασέ το και θα καταλάβεις...    

31 σχόλια:

  1. Ρε ξεκόλλα, δε φταις εσύ που έχει γίνει σκατά η hip hop! Δεν είναι ανάγκη να ζητάει και συγνώμη όποιος την ακούει. Συγνώμη να ζητήσουν τα ζαβά με το φακιόλι που το κατάντησαν έτσι! Παλιότερα είχε και πέντε πράγματα να πει, τώρα είναι διαγωνισμός ποιος θα βάλει τα πιο πολλά όπλα/γκόμενες/ντραγκζ στο βίντεο..
    Με τσίγκλισες με τους WTC, θα το επεξεργαστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα. Πρωινή ως συνήθως... Όχι ρε, ενοχές αισθάνομαι γιατί γράφω για κάτι που δεν κατέχω. Καλά, όσο για τα ζαβά με το φακιόλι, κοιτάνε τα χόρτα ανάποδα, αδύνατα και χοντρά, που να τρέχεις να ζητάς τα ρέστα τώρα... Άκου ΜΟΝΟ το "hands on the wheel" και θα θες κι άλλο, fo' real...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "κάτι που δεν κατέχεις";
      Να σου θυμίσω πως είσαι στη χώρα όπου έχουν μουσική εκπομπή ο Γεωργαντάς και η Γερμανού;
      Άμα είναι για συγνώμες, πάρε χαρτάκι από το μηχάνημα, και κάτσε στην ουρά.

      Διαγραφή
    2. Τι σκατά έχει πιεί ο blogger και μαλακίζεται; Ένιγουέι, δε μπορούσα να ξεκινήσω από το τρίτο κομμάτι, είναι μεγάλη παρατυπία για το OCD μου, καταλαβαίνεις. Από το πρώτο όμως, ακούω μέχρι και coolio 90ίλα. (καθόλου κακό αυτό)
      Για πρωτοπορία τώρα, το dubstep έχει γίνει τόσο mainstream (του πούστη, πόσα χρόνια το παλεύουν!), που οποιοδήποτε hiphop άλμπουμ που θα βγαίνει στο εξής, θα'χει μέσα τόσα μπάσα, λες και δεν υπάρχει αύριο.

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστή η παρατήρηση για coolio. Είναι και η καταγωγή που μπαίνει στη μέση (και ο Q και ο Coolio είναι από L.A!)

      Antoniazzzz

      Διαγραφή
  3. Lana's album has at least 5 amazing songs. why is everyone hating her now?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί η ζωή είναι μικρή κι αυτή είναι βαρετή.

      Διαγραφή
    2. Η ζωή είναι μεγάλη και η Λάνα καρναβάλι

      Διαγραφή
    3. arrrrggg! ανόητοι νεανίαι <3
      I liked that Schoolboy Q, δεν τρελάθηκα όμως !

      Διαγραφή
  4. Είναι όντως δισκάρα. Για τα υπόλοιπα άλμπουμζ πανω κατω συμφωνώ, αν και του Perfume Genius μου άρεσε, σε φάση πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για τον schoolboy δεν έχω να πω τίποτα και ξέρεις δεν θα μπω καν στην διαδικασία να το ακούσω μιας και δεν είμαι τέτοιου είδους hip hop fan αλλά έχω κάποιες "ενστάσεις" για κάποια album...

    ρε το Perfume Genius ήταν πολύ καλό ξανάκουστο!

    για τον Mark κανονικά δεν πρέπει να πω κάτι μιας και είναι γνωστό ότι είμαι λίγο "κολλημένος" αλλά και αυτό είναι πολύ καλό album...

    τα Tennis και Grines έιναι ακόμα χειρότερα από όσο τα περιγράφεις...

    ο Gonjasufis μάλλον μας κοροιδεύει και θέλει μόνο τα λεφτά μας...

    Twilight Sad καλό αλλά και αυτό μια από τα ίδια...τίποτα το διαφορετικό απλά πιο 80ς ακούσματα...

    και το ένοχο μυστικό μου...η Lana μου άρεσε ρε!(μην κράξεις χαχα!)

    υγ: για το Shearwater που γάμησε(!!!) τι έχεις να πεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Shearwater πολύ Αμέρικα ρε, ΑΥΤΑ δεν μπορώ... Καλά, θα το τσεκάρω.
    Η αλήθεια είναι ότι του Λάνεγκαν δε με χάλασε, απλά νομίζω του γάμησε τα τραγούδια η παραγωγή...
    Γιατί δε γράφεις τπτ για A Place To Bury Strangers????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...ρε αφού ξέρεις ότι και να πω για αυτούς θα είναι πραγματικά λίγο!χαχαχα! γάμησε ρε και δεν με χάλασε που είναι ακριβώς η ίδια φάση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ... Δεν ξέρω. Σα να γράφει το ίδιο τραγούδι ο τύπος μου φαίνεται πια. Καλύτερα CRUST!

      Διαγραφή
  8. καλά σ' αυτό δεν έχεις άδικο και η αλήθεια είναι ότι αυτό που με κρατάει ακόμα σ' αυτούς είναι αυτό που είπες και συ για τα περί ήχου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι δε με κρατάει τίποτα πια... Είναι να μην ξενερώσω με κάτι.

      Διαγραφή
  9. ανοίγεις 2ο tab ...γράφεις το όνομα και από δίπλα mediafire...και...και σκατά...μένεις εκεί...φαντάζεσαι τους μπάτσους να μπάινουν από τα παράθυρα όπως στο south park..αχαχα..τι να κάνω ρε...μπορείς να μου στείλεις λεφτά να τον αγοράσω..? ή να συνεχίσω να ακούω Dilated Peoples και A Tribe Called Quest από τα παλιά..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω για Pop. 1280 που είναι πιο σιγουράκι;

      Διαγραφή
    2. το έχω προλάβει αυτό...πρέπει να ήταν από τα τελευταία...έτσι για να πονέσει ακόμα περισσότερο η απαγόρευση...τι δισκάρα

      Διαγραφή
  10. Μου έφερε όρεξη να ακούσω hip-hop μετά από καιρό αυτός ο δίσκος ρε.

    Α και συμφωνώ για την τεράστια διάρκεια των hip-hop δίσκων, δεν την παλεύω να επεξεργαστώ όλο αυτό το πράμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ την πάλευα. Not until I entered the 36 Chambers, μουαχαχα.

      Διαγραφή
    2. Για μένα ο κρίσιμος δίσκος ήταν Mos Def & Talib Kweli - Black Star. Αριστούργημα φάση.

      Yo!

      Διαγραφή
    3. Πσσσσσσσσσσσσσσσσσς... Τι κουβέντα μίλησες τώρα;!;! Σταματάω τα πάντα και το βάζω να παίζει. ΤΡΕΛΗ δισκάρα όντως...

      Διαγραφή
    4. thieves in the night ρε
      Not strong... only agressive

      Αντώνιας

      Διαγραφή
  12. το twilight sad ΠΡΕΠΕΙ να το ξανακούσεις.κι εγώ αυτό κάνω.η αλήθεια (μου) είναι ότι δεν έχω καταλήξει ακόμα για το σύνολο του δίσκου αλλά το sick παίζει να είναι το τραγούδι της χρονιάς.της δικής μου τουλάχιστον.αυτής και της προηγούμενης.
    ΥΓ. έχω να ακούσω hip hop να μου πει κάτι από τότε που ούτε εγώ θυμάμαι.να το δοκιμάσω;είσαι σίγουρος;δε στενεύει στο κεφάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό είναι ρε. Πολύ καλό. Όχι σοβαρά τώρα. Twilight Sad όντως πρέπει να επισκεφθώ ξανά...

      Διαγραφή
  13. ΚΑΜΙΚΑΖΙ έτσι?
    -ε βασικά when life gives you lemons you paint that shit gold.

    ΑπάντησηΔιαγραφή