7/3/11

Beady Εye - Different Gear Still Speeding

Ήθελα πάρα πολύ να μ' αρέσει αυτός ο δίσκος. Πραγματικά. Άραξα, τον άκουσα χωρίς ίχνος προκατάληψης, αλλά τίποτα... Ήθελα να μ' αρέσει έτσι, για να δω κάμποσα ζευγάρια μάτια να μεγαλώνουν και να μην πιστεύουν αυτό που διαβάζουν. Να δω κόσμο να ξενερώνει, νταξ, γουστάρω κάποια πολύ απαίσια πράματα, οι Oasis δεν ήταν ποτέ ένα από αυτά, ήμουν με τους Blur πάντα, με τους έξυπνους, αλλά αυτή τη φορά, ήθελα απλά να εκτιμήσω ένα καλό rock δίσκο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Δε μ' άφησε ο βλάκας ο Liam. Ο οποίος προσπαθεί να τραγουδήσει. Σαράντα χρόνια καριέρα και τώρα αποφασίζει να τραγουδήσει. Λες και μπορεί ο άχρηστος... Τι φαλτσέττα, τι οκτάβες αλλάζει, τι κόλπα, τι μαγκιές κλανιές... Αρχίδια. Χάλια. Το πως ανέχεται ο Andy Bell να του κόβει μεροκάματο ο ατάλαντος τόσα χρόνια παραμένει άξιο απορίας... Δε ντρέπεται; Κατάντια ρε μαλάκα... Τίποτα ρε, χλιαrock, σιγά την έκπληξη. Αλλά την ήθελα την πουτάνα την έκπληξη. Για τη φάση ρε πούστη... Τίποτα, μηδέν... 

5 σχόλια:

  1. Δεν τον έχω ακούσει το δίσκο αλλά νομίζω πως με κάλυψες πλήρως! Από μία τέτοια αντι-rock περσόνα όπως ο Liam Gallagher δεν περιμένεις και πολλά...και εννοείται Blur δαγκωτό πάντα! (αν και το τραγούδι που ηχογράφησαν πριν κάνα χρόνο ήταν επιδεικτικά αδιάφορο, ας τους θυμόμαστε ωστόσο για τα παλιά)

    Βαγγέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ακριβως το ιδιο feeling ειχα πριν το ακουσμα του album αλλα στο τελος η γαιδουροφωνη του Liam καταφερε να καταστρεψει τα παντα... πραγματικα καποιος πρεπει να τον σταματησει απο τις αποπειρες που κανει για να τραγουδησει!

    υγ : να πω και την αμαρτια μου το πρωτο album των Οasis το γουσταρα αλλα μεχρι εκει... για τα υπολοιπα ουτε καν να μπω στη διαδικασια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου τη σπάνε οι αναρτήσεις σου!Οι δικές μου γαμούν!Χαχαχαχαχαχαχα
    Πάρε ρε http://indiesessionsradio.blogspot.com/2011/03/acid-house-kings-music-sounds-better.html
    (Oasis και μαλακίες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα δηλώσω κι εγώ διχως ντροπές οτι μου άρεσαν (πολύ) τα πρώτα δύο άλμπουμ ων Oasis. Βέβαια έχει περάσει πολύς καιρός απ' την τελευταία φορά που τα άκουσα.

    Εννοείται πως οι Blur ήταν πιο ενδιαφέρουσα μπάντα γενικότερα.

    Απο κει και πέρα το τελευταίο πράγμα στο οποίο μου άρεσε η συμμετοχή ενός εκ των αδερφών Gallagher (του Liam νομίζω), ήταν το ομώνυμο κομμάτι στο Scorpio Rising των Death in Vegas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτό για τον andy bell ούτε εγώ μπορώ να το καταλάβω...δεν είναι καν τραγικό...τραγωδία ίσως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή