23/11/11

Prince Rama - Trust Now

Αν έπρεπε να χτυπήσω ένα tattoo οπωσδήποτε αυτό θα ήταν ή τα Bars των Black Flag ή ο Ganesha. Ο Μεταφορέας των Εμποδίων (the Remover of Obstacles αγγλιστί, το Google Translate δεν μπορεί να κάνει καλύτερη δουλειά, ακούω προτάσεις). Γάματα χρήσιμος. 
Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι εδώ. Σιχαίνομαι όσο δεν πάει κάθε μορφή θρησκείας, κάθε υπόνοια ότι μας διοικεί και ορίζει τις μοίρες μας ένα ανώτερο ον, τα πάντα. Αλλά αυτός ο τύπος με το κεφάλι ελέφαντα κάτι μου κάνει. Δεν ξέρω... Είναι και deva της παιδείας, της σοφίας, αρετές που ομολογουμένως δε διαθέτω στο οπλοστάσιό μου, ίσως επειδή ελπίζω να τις αποκτήσω κάποτε...
Είναι και λίγο περίεργο νομίζω. Δεν είναι κάνα προσωπικό κόλλημα θρησκευτικής φύσεως ή οτιδήποτε αυτό που έχω με το Ganesha, είναι σε φάση: "Μου αρέσει η Sherilyn Fenn στο Twin Peaks, μου αρέσει να την κοιτάω, αν είχε κέρινο ομοίωμα και βρισκόμουν μπροστά του κάτι αλλόκοτο μα παράλληλα τόσο φυσιολογικό θα συνέβαινε μες στο βρακί μου, αν την πετύχαινα λάιβ δε (τότε, όχι τώρα) θα μου κόβονταν τα πόδια" και αυτό είναι όλο. Τα μαυρόασπρα παπούτσια φταίνε λογικά. Όχι για την τυπάρα, για τη Sherilyn. Ο Ganesha δε φοράει παπούτσια. Ενάντια κι έτσι...
Πάμε πάλι...
Έχω διαβάσει διάφορα (όχι αρκετά) για τον τύπο, ωραίος είναι σε όλα του, μου 'χουν κάνει δώρο κι ένα αγαλματίδιο απ' την Ινδία. Θα 'θελα να πάω κάποτε, αλλά δεν το πολυέχω με τα εμβόλια. Να δω και καλά. Να δω τι παίζει. Και καλά. Εναλλακτικές κουλτούρες και τα συναφή. Ξέρεις τώρα μωρέ...
Δεν την έχω ψάξει και τρελά με θρησκείες και μαλακίες, αλλά μου φαίνονται πολύ μοβόροι και πολεμοχαρείς όλοι οι υπόλοιποι οι π. Χ., για μ. Χ. ούτε λόγος, δε θέλω ν' αρχίσω γιατί δε θα σταματήσει σε αφορισμό η φάση, για εξορκισμό με βλέπω...
Τον επικαλούνται συχνά οι Prince Rama στο τελευταίο, επίσης συγκλονιστικό τους έργο. Είμαι απόλυτα κολλημένος μ' αυτή τη μπάντα. Είναι αυτό το διαστρεβλωμένο ethnic πράμα που παίζουν, που ακούγεται τελείως άρρωστο, εξωτικό, ελκυστικό... Και το πιστεύουν κιόλας. Αυτό που το βάζεις; 

12 σχόλια:

  1. Random Info: Ο Ganesha παραδοσιακά στέκεται μπροστά από ένα Βούδα, όχι μόνος του. Είναι φύλακας.
    Τα εμβόλια για να πας στην Ινδία είναι μάλλον urban legend, γιατί οι παρενέργειές τους, είναι πιο βαριές από αυτά που ενδέχεται να κολλήσεις. (τάδε έφη φαρμακοποιός μόλις επέστρεψε από Ινδία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. EGW etoimazw Abraxas k Baphomet ependusi sto derma.:.etsi k alliws katw apo auto mono aima k skata uparxoun.:.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω το σηματάκι της World Serpent να κοσμεί ακόμα το μουσκλιάρικο ώμο σου. Το 'χα ζηλέψει "τότε", δε στο 'χα πει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχεις διαβάσει εκείνο το βιβλίο του Κάφκα με τον τύπο που ξυπνάει και συνειδητοποιεί πως έχει μεταμορφωθεί με χίπη? ας πούμε πως μερικές φορές η μεταμόρφωση δεν είναι τόσο απότομη...όλα αρχίζουν με ένα ταξιδάκι "ξέρεις τώρα μωρέ" στην Ινδία...
    πόσο δίκιο έχεις για την Sherilyn Fenn όμως...πόσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1)Μια φίλη μου πήγε δυο μήνες στην Ινδία χωρίς να κάνει ποτέ εμβόλια και τα κατάφερε κανονικά.Τώρα βρίσκεται στο Αιζερμπαιτζάν για μόνιμα αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.
    2)Έλα ρε!Και γω που νόμιζα πως είσαι Σατανιστής.Τι σκατά τους ακούμε τους WU LYF τότε;
    3)Ξεκίνα να αποδέχεσαι την ιδέα ότι κάποιος άλλος κάνει κουμάντο τη ζωή σου και όχι εσύ.His name is ο εκάστοτε Λουκάς Παπαδήμος...
    4)Κατεβάζω αν και απ όλο το concept νομίζω δεν είναι του γούστου μου.Μπορεί και ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @SCAR
    Ρε συ, σε κατσαρίδα, έντομο, γουατέβερ δεν είχε μεταμορφωθεί ο Σάμσας; Υπονοείς ότι οι χίππυδες σαν και του λόγου μου (εν τη γεννέση έστω - το γάμησα στην ορθογραφία btw;) είναι αποκρουστικά εξαποδοοχτάποδα; Με φτερά; Δεν την ψυλλιάστηκες ότι είμαι του δόγματος όταν σε επισκέφτηκα; Looks can be deceiving, dearest...
    Sherilyn Fenn είναι το τέλος όλων, γάματα...

    @Scary Rabbi
    Ένας Αγρινιότης σαν και σε κάποτε με σύστησε στη μάνα του ως σατανιστή... Είστε μαγικά παιδάκια εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το είχα υποψιαστεί διάολε...εκείνη η επίσκεψη είχε κάτι σατανικό...το σπίτι μύριζε στικς...και αφού έφυγες έβρισκα συνέχεια λουλούδια σε διάφορα σημεία...σε σώζει η Sherilyn όμως και οι black flag...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γκανέσα: ο που αφαιρεί τα 'μπόδια και σου λύνει τα πόδια.

    Τό'χω; Όχι, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χμμμμ... Από το "Μεταφορέας" ψιλο-καλύτερο είναι... Το κρατάω για επόμενη αναφορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω το δισκάκι δε το παλεύω!Έφαγε τρελό delete...Άκου "The Dreams" ή "Prefuse 73".Αφού είσαι Σατανιστής ρε! μπουαχαχαχαχαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι ότι είμαι ο διάβολος ο ίδιος έχει ειπωθεί στο παρελθόν... Τι να πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή